D-day - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu D-day - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu

D-day

Door: Aileen

Blijf op de hoogte en volg Aileen

06 Juni 2014 | Malta, Malta

Vandaag was het dan D-day! Even stil staan voor de mensen die hebben gevochten! Prachtig maar ook erg triest..
Vandaag hebben Amanda en ik lekker uitgeslapen. Gisteren waren we heel eventjes uitgeweest. We waren allebei wel een beetje moe dus na 1 drankje was het mooi.
Na rustig aan te hebben gedaan en eindelijk mijn rotzooi in de kamer hebben opgeruimd zijn we richting school gelopen. Daar hebben we de post bekeken en ik had weer kaartjes! Jeeeeej zo leuk! Ik had een kaartje van oma en opi en omi! Echt super lief allemaal, bedankt. Kaartjes ontvangen is erg waarderend. Daarna zijn we naar het Hilton toegelopen omdat ik voor school nog een interview moest afnemen. Na het interview was eigenlijk het plan om bij het Hilton te gaan zwemmen alleen toen hadden we contact met Marco. Dus we gingen in zijn hotel vlak bij school aan het zwembad liggen. Ook erg goed verzorgd! En ook nog een muziekje! Heerlijk even afkoelen want het was vandaag weer 29 graden!
Daarna zijn we met zijn allen kebab gaan halen, maar de Nederlandse kebab is nog steeds het beste!
Daarna hebben we thuis lekker gechillt. Morgen laatste dag op stage en dan is het gedaan! Ik ga zeker genieten van deze dag. Want dit was echt een ervaring voor mijn leven en ik had dit zeker niet willen missen! De tijd is zo snel gegaan! Ik heb het echt top gehad hier!

Slaap lekker mensen en tot morgen!
Xxxxxxx Anny

  • 07 Juni 2014 - 07:49

    Mama:

    Ha lieffie, veel succes op je laatste werkdag. Geniet er idd maar van. De tijd is zo omgevlogen. Over een paar dagen zien we je weer hier. Dikke kus mama xxxxxx

  • 07 Juni 2014 - 09:12

    Opi En Omi:

    Je had weer een heerlijke dag. ALtijd leuk om post te ontvangen zeker als je ver weg zit.
    Geniet van je laatste werkdag. Opi en ik kunnen haast niet wachten tot woensdagmorgen. Ik ben al bezig om dingetjes die jij lekker vindt in te kopen voor de lunch. Wij hebben ook gekeken naar D-Day, 20 jaar gelden waren we er met z'n allen, het was toen ook zeer indrukwekkend. Lieffie een fijne dag, dikke vette slobbers en knuffels van ons Opi en Omi

  • 07 Juni 2014 - 09:46

    Truus:

    Je laatste stagedag daar heb je misschien een ander gevoel bij.
    Maar je kijkt toch terug naar een super tijd en leerzaam.
    Gisteren ook naar beelden gekeken van D-Day. Moest ook
    nog denken dat wij jaren geleden met zijn allen daar naar toe
    zijn geweest! Heel indrukwekkend. Hoop het nooit meer
    mee te maken,ook voor de jongere generatie. Lekker warm
    bij jou, hier is het ook zomers.Mijn kaart nog niet ontvangen,
    hij is al ruim een week onderweg.Fijne dag en voor de komende
    dagen genieten en lekker lui zijn.

    Liefs en groetjes Oma Donja xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aileen

Actief sinds 04 April 2014
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 32371

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

Stage op Malta

Landen bezocht: