Last day - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu Last day - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu

Last day

Door: Aileen

Blijf op de hoogte en volg Aileen

07 Juni 2014 | Malta, Malta

Vandaag was het dan echt het laatste dagje! Ik moest om 10 uur beginnen op stage. Ik heb vandaag een chille dag gehad. Ik heb nog wel gemasseerd en nog gel polish aangebracht.
Na het middag eten ben ik even naar huis gegaan omdat ik een paar formulieren was vergeten die moesten worden ondertekend. Maar thuis was ik heel even op mijn bed gaan liggen. Ik was namelijk best wel moe haha. Maar in Nederland slaap ik wel uit!!
Ik mocht om 7 uur weg. Ik had namelijk van 6 tot 7 mijn laatste massage! En daarna wou Maria nog een foto maken met het personeel wat er toen aanwezig was! Ze vond het echt jammer dat ik er vandaag voor het laatst was. Dat betekend wel dat ze mijn werk wel erg gewaardeerd heeft.
Ik heb zeker veel geleerd van de Myoka Spa en ik zal het zeker wel missen! Het was echt hard werken maar dat was echt een goede ervaring voor mij.
Als afscheid kreeg ik nog een hele mooie brief die ik zeker goed ga bewaren! Dit is namelijk goud waar voor mij. Daarna kreeg ik nog een mooie tip! Ik was helemaal blij! Echt een hele mooie ervaring!
Na werk ben ik lekker onder de douche gegaan en daarna ben ik gaan uiteten met Amanda en Marco!
Super lekker en lekker gezellig bij het water. Straks lekker naar mijn bedje want morgen gaan we naar een festival.
Slaap lekker mensen<3

Kisses From Aileen

  • 08 Juni 2014 - 08:32

    Mama:

    Mogge muis, gezellig gehad met jullie etentje? Foto's!!! Veel plezier met het festival vandaag samen met Sanne. Kus mama xxxxxx

  • 08 Juni 2014 - 09:12

    Bea:

    Wat heerlijk voor je Aileen, dat het allemaal zo goed verlopen is en dat je met een mooie brief op zak kunt afsluiten! Van de ene topervaring stap je straks zo in de andere topervaring!! Ik ben blij je snel weer even te zien! Veel liefs, Bea.

  • 08 Juni 2014 - 09:32

    Opi En Omi:

    Leuk dat je zo je stage hebt kunnen afsluiten. Het kan niet mooier. Deze ervaring zal je nooit vergeten. Fijn dat je er zo van hebt kunnen genieten. Jij had een gezellig etentje gisteravond en wij hadden een leuke avond op een party boot in Amersfoort.Vandaag relaxen in de sauna en jij naar een festival. Wij zeggen altijd: " Geniet van het leven, het duurt maar even". Een hele fijne dag, dikke slobbers en knuffels van ons Opi en Omi

  • 08 Juni 2014 - 10:34

    Truus:

    Leuk dat je een mooie afscheidsbrief hebt gekregen plus een tip.
    Dan heb je het wel goed gedaan!
    Je weet nooit of het nog van pas komt,het was toch een super
    ervaring.Ik zie er naar uit dat je weer een paar dagen thuis bent.

    Tot gauw liefs Oma Donja.xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aileen

Actief sinds 04 April 2014
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 32401

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

Stage op Malta

Landen bezocht: