Shop till you drop - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu Shop till you drop - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu

Shop till you drop

Door: Aileen

Blijf op de hoogte en volg Aileen

05 Juni 2014 | Malta, Malta

Helloooo! Sorry dat ik zo laat dit berichtje typ! Ik was gisteren heel erg druk en ik heb gewoon geen tijd gehad om te kunnen typen.
Gisteren hadden amanda en ik alle 2 een dagje vrij. We waren die avond daar voor lekker uitgeweest dus we kwamen laat onze nesten uit. We hebben lekker rustig aan gedaan en daarna hebben we de bus naar Sliema gepakt. Daar zijn we naar The Point gegaan. De shopping mal! Maar ik ben alleen voor een eyeliner en nagelspulletjes geslaagd. Ik was op zoek naar hakken voor onder het jurkje die ik ga dragen naar papa zijn feest!
Daarna zijn we lekker wezen lunchen op een terras. Ik had een heerlijke club sandwich en een made home icetea. Heerlijk dus! Het was vandaag bloed heet. Echt gewoon om te janken, zo warm. Daarna na het eten zijn we naar de andere shopping mal geweest in Sliema. Ook niets kunnen scoren! Haha dus ik hou mijn geld lekker op zak!
Na het vele shoppen zijn we naar het appartement van Tim en Sanne geweest. Daar hebben we een wijntje gedaan en daarna is Sanne met ons mee gegaan naar St. Julians. Ook daar zijn we nog even naar de shopping mal geweest. En hier heb ik een vet mooie lange jurk kunnen scoren en een paar sokken!
En als je naar huis wil gaan krijg je een kaartje in je handen geduwd met een gratis shotje erop. Dus wij nog even een shotje doen en weer verder met onze toch naar huis!
Thuis nog lekker gegeten! Ik had erg honger maar het was inmiddels al 10 uur! Daarna lekker tutten met Sanne en Amanda.
Gister avond was het erg gezellig met stappen! We hebben het alleen niet laat gemaakt want we lagen al netjes om 3 uur in onze bedjes.
Vandaag gaan we lekker even aan het zwembad hangen!

Fijne dag!
Xxxx Aileen

  • 06 Juni 2014 - 13:47

    Ellen&Rien&Bickel:

    Staan die voetbal sokken leuk onder de nieuwe jurk?..FOTO!!

  • 06 Juni 2014 - 14:02

    Opi En Omi:

    Kijk nou uit onze kleindochter is wakker!!! Naar het zwembad? Of aangekleed de zee in???
    Fijne dag verder en werk ze morgen. Dikke slobbers en knuffels van ons Opi en Omi

  • 06 Juni 2014 - 14:04

    Mama:

    En je verslag afmaken natuurlijk!!!!!!! ;-) dikke kus mama Ps ik zou die sokken onder je jurk ook wel eens willen zien :-P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aileen

Actief sinds 04 April 2014
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 32414

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

Stage op Malta

Landen bezocht: