Nog 1 dag te gaan - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu Nog 1 dag te gaan - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu

Nog 1 dag te gaan

Door: Aileen

Blijf op de hoogte en volg Aileen

04 Juni 2014 | Malta, Malta

Na vandaag moet ik nog 1 dag stage lopen! Het gaat zo snel! Nu namelijk over een week zit ik alweer met mijn kontje in NL.
Vandaag moest ik om 10 uur beginnen en ik moest pas 8 uur weer weg. Dus ik had vandaag wel weer een lange dag maar het was dit keer wel goed vol te houden.
In de ochtend heb ik niet veel uitgevoerd. Vandaag is de baas ook langs geweest dus alles moest weer tip top eruit zien. Alles moet dan volgens het boekje! In de middag heb ik weer lekker geluncht. Pizza met pasta! Jahoor die combinatie kan ik alleen maken, haha. Kon niet kiezen... Dan maar allebei!
In de middag heb ik een gezichtsbehandeling gekregen. Heerlijk! Dus ik was weer lekker verwent en ik heb de hele dag zonder make-up rond gelopen. Ook wel eens lekker. Dat komt namelijk mijn neusgaten uit. We moeten namelijk elke keer ook rode lippenstift op. Nog 1 dag die troep op en dan lang leve zonder make-up!
Vandaag heb ik 1 behandeling gegeven samen met Fei. En ik heb weer fooi gehad! Jeeeeej. Nu zit ik al op de 115 euro fooi! Maar dat is weer op hahaha.
In de avond heb ik samen met Maria nog administratie gedaan en toen mocht ik eindelijk naar huis. Ik heb nog een vet leuk tasje gehad waar ik mijn make-up in kan doen.
Thuis had Amanda het eten al lekker klaar. En daarna ben ik gaan douchen. Wij gaan zo nog lekker een drankje doen. Of 2 of 5 hahahha. Grapjeee. Morgen moeten we weer heel hard aan de bak. Shoppen dusssssss.

Slaap lekker mensen en ik spreek jullie morgen weer.
Kissessss van het warme Maltaa

  • 05 Juni 2014 - 00:45

    Ellen&rien&bickel:

    ben zo benieuwd wat je allemaal gaat shoppen morgen....kleren .schoenen,tassen...........JALOERS!!

    truste

  • 05 Juni 2014 - 07:34

    Mama:

    Gezellig op de Skype gezeten. Ruim anderhalf uur bijgekletst. Was het gezellig met stappen?? Wel lief van de meiden van de spa, alle leuke dingetjes die je hebt gekregen. Nog 1 dag, maar je zult ze /het zeker gaan missen. shop ze vandaag. We horen wel weer wat de score is geworden. Dikke kus mama xxxxxx

  • 05 Juni 2014 - 08:31

    Opi En Omi:

    Wat leuk dat ze je toch zo af en toe wat leuke dingen toestoppen. Je wordt dus echt wel gewaardeerd. Als je terug gaat naar Malta, volgende week zondag, mag je wel een lege koffie meenemen. Gezellig wezen stappen? Dikke vette slobbers en knuffels van ons Opi en Omi

  • 05 Juni 2014 - 18:59

    Truus Uit Dronten:


    Voor 115 euro koop je nog veel leuke dingen. Misschien krijg je de
    laatste dag nog een goeie fooi.

    Groetjes Oma Donja xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aileen

Actief sinds 04 April 2014
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 32414

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

Stage op Malta

Landen bezocht: