Ontzettend lui - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu Ontzettend lui - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu

Ontzettend lui

Door: Aileen

Blijf op de hoogte en volg Aileen

03 Juni 2014 | Malta, Malta

Ik was ontzettend lui! Of nog beter gezegd extreem lui vandaag! Ik kwam pas om half 1 mijn bed uit. Maar dat mag ook wel na een dagje gewerkt te hebben van 12 uur.
Ik heb niet heel veel te vertellen want ik heb gewoon niet veel uitgevoerd.
Als eerste heb ik lekker gedoucht en gegeten. Daarna ben ik even naar school gelopen om post op te halen en een brief van Simon. Bedankt opi voor je lieve kaart! Vet leuke afbeeldingen zijn dat zeg! Ik mag trouwens 9 juli en 10 juli naar den helder en soesterberg als een soort van vooropkomst van de Marine. Dan ga ik kleding passen en een sporttest om mij voor te bereiden op de EMMV.
Na school heb ik geen ene reet meer uitgevoerd. Op het balkon gehangen (sorry mama) en lekker op de bank voor de tv. Rond 7 uur heb ik eten gemaakt voor amanda en mij. Lekker kaarsjes aan om een beetje een huiselijke sfeer te creëren.
Net heb ik nog een interview gedaan in het engels met onze nieuwe kamergenoot. Nou dat heb ik half in het Japans gedaan omdat mevrouw gewoon echt geen reet engels kan. Dus translate op google erbij! Toen snapte ze het! Dus ik heb het hele Japanse woordenboek naar voren zien komen.
Nu ga ik lekker slapen want morgen mag ik weer een dag werken. 1/2!!!

Slaap lekkerr kindereennnnnn!!
Xxxxxxxx Slobberss

  • 03 Juni 2014 - 23:09

    Opi En Omi:

    Ha lekker lui varken......gna, je hebt helemaal gelijk gehad om het even lekker rustig aan te doen. Dus je spreekt nu ook Japans als je thuis komt!!!
    Mooi dat er weer post is aangekomen, nu is er nog eentje onderweg. Leuk dat je al naar Den Helder en Soesterberg moet, de Marine komt nu dus echt in zicht. Morgen nog een dagje zweten en in het weekend je laatste dag.
    Lieffie slaap lekker, morgen heel veel sterkte en dikke vette kussen , slobbers en knuffels van ons Opi en Omi

  • 04 Juni 2014 - 08:27

    Bea:

    Nou dat je lui was na 12 uur werken snap ik best wel hoor !! En nu kan je nog lekker wanneer jij het wil in je bed liggen snurken

  • 04 Juni 2014 - 09:09

    Bea:

    Lekker dan, ik was nog niet klaar hoor!! Nou de laatste loodjes en dan even lekker vakantie. Heb je nog spierpijn gehad? Leuk hè dat paardrijden ! Zo ik ga aan de arbeid en dan lekker even vrij!! Zie je gauw!! O ja wel fijn dat je wel fijn dat je nog naar Soesterberg en Den Helder kan! Helemaal topje!

    Tut Bea.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aileen

Actief sinds 04 April 2014
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 32414

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

Stage op Malta

Landen bezocht: