Amanda at the Hilton - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu Amanda at the Hilton - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu

Amanda at the Hilton

Door: Aileen

Blijf op de hoogte en volg Aileen

02 Juni 2014 | Malta, Malta

Vandaag moest ik vroeg mijn bedje uit! Om 7 uur moest ik mijn warme bedje helaas verlaten. Amanda mocht nog even lekker slapen. Naja slapen? Die Japanner maakte oorlog in huis.. Ze kan namelijk ook niet stil zijn vroeg in de morgen.
Amanda had vandaag ook stage maar dit keer bij mijn stage bedrijf! Ik moest om half 9 beginnen en Amanda om 10 uur. Ik moest eerder beginnen omdat ik weer model moest liggen voor foto's en filmopnames! Daar zeg ik natuurlijk geen nee op! Maar ik heb vandaag maar liefst 12 uur gemaakt op deze dag! En ik mocht maar 30 minuten pauze nemen omdat ik helemaal onder geboekt was. Dus ik heb amanda helaas amper kunnen zien! Wel heb ik vandaag weer 10 euro fooi gehad! Jeeeeej.
Dusss in de ochtend heb ik een voetbehandeling gehad en een hammam behandeling. Daarna zou ik nog een rugmassage krijgen alleen ik had helaas een klant dus Amanda kreeg deze rugmassage. Maar dat was voor maar 10 minuten omdat Taa ook weer een behandeling had! Lekker geregeld dames! Plannen kunnen ze niet. Amanda heeft vandaag niet veel kunnen doen, dus ze vond het wel een beetje saai. Ze heeft wel een hammam behandeling gekregen en een halve rugmassage.
Bij de pauze moest ik alles snel naar binnen schoppen omdat ik meteen weer een klant had. Bedankt! Ik ben niet de beroerdste om te werken, maar ik krijg er helemaal geen flikker voor. Dus het is wel erg kut om je helemaal uit je naad te werken. Je staat wel 11 uur lang massage's te geven... En ja geloof me.. dat is zwaar!!
Ook moest ik vandaag een kind van 9 jaar masseren. Ja het moet niet gekker worden! Die moeder doet dit elke keer bij haar kind zodat ze kan ontspannen. Omg geld te veel ofzo??? Dus ik heb even me ogen uitgekeken. Verder heb ik gemasseerd tot 8 uur! We zouden daarna nog een duik nemen in het zwembad alleen daar hadden we gewoon de puf niet meer voor. Helaas. Ook wouden we niet koken dus hebben we ons avond eten maar naar binnen geschopt bij de Mac Donalds.
Nu lekker in mijn bedje. Morgen ben ik vrij en ik heb nog geen idee wat ik ga doen. Dat bedenk ik morgen wel maar eerst lekker uitslapen! Morgen moet Amanda helaas wel weer naar stage. Maar vandaag zijn we weer een ervaring rijker! Nog 2 dagen naar het Hilton en dan is dit ook weer voorbij! De tijd gaat echt niet normaal snel!
Slaap lekker mensen en tot morgen weer!

Xxxxx Aileen

  • 02 Juni 2014 - 22:59

    Peter:

    Weer een lekker druk dagje. Zelfs geen tijd om Amanda te zien. Amper tijd om te eten. het moet niet gekker gaan. Goede training voor straks zeg ik maar. Ga slapen. morgen weer werken. Doeiii XXX

  • 02 Juni 2014 - 23:11

    Opi En Omi:

    Oefffffff......wat zal je afgeknoedeld zijn na zo'n werkdag. Maar dit zijn nou niet bepaald gewone werkdagen. Dit kan echt niet bij ons maar daar schijnt het normaal te zijn of ze maken misbruik van stagiairs. Maar hoe dan ook...morgen lekker een dagje bijkomen en hierna nog woensdag en zaterdag. En dan is het fini. Slaap lekker en hopelijk houdt die zakjapanner zich morgenochtend koest.Hele dikke slobbers en kniufels van ons Opi en Omi

  • 03 Juni 2014 - 07:34

    Iris:

    Hee mop!
    Jeetje wat maak jij lange dagen zeg. Is een heel ander leven daar. Gelukkig morgen weer een dagje vrij. En dan nog ff en dan zit het er alweer op joh! Gaat super snel! Geniet lekker van je vrije dag. Dan ga ik vandaag wel heel hard werken ;)
    Dikke knuffel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aileen

Actief sinds 04 April 2014
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 32414

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

Stage op Malta

Landen bezocht: