Helaas weer beginnen:( - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu Helaas weer beginnen:( - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu

Helaas weer beginnen:(

Door: Aileen

Blijf op de hoogte en volg Aileen

13 Mei 2014 | Malta, Malta

Vandaag moest ik helaas weer beginnen bij de Myoka spa! Dus vanmorgen vroeg uit mijn bedje! Iris moest vandaag ook werken, en dit is meteen voor haar de laatste dag. Zij zal zaterdag weer naar Nederland vertrekken. Wel jammer dat de dames beneden vertrekken aankomende zaterdag. Dan zal het wel wat stiller worden!
Ik moest half 10 aanwezig zijn. En we waren meteen aan het werk gezet. Promotiewerk dus!
In de middag hebben we niet heel veel meer gedaan. Ik heb nog wel 2 klantjes gehad. Rond 7 uur mochten we weer naar huis. Ik ben gewoon helemaal gesloopt na zo een dag! Dus ik was blij toen we naar huis mochten. Dat is weer eens wat anders dan in de zon liggen.
Vanmiddag kwam mijn vader met het geweldige idee om een ticket voor mij te boeken naar Nederland, zodat ik toch bij zijn FLO feest aanwezig kan zijn de 12e! De tickets waren niet heel duur, dus we hebben geboekt! OMG zo blij! Iedereen weer zien! Ik vlieg 11 juni om 7 uur naar Nederland en ik zal 15 juni om 1 uur Nederland weer verlaten voor een paar dagen. 21 juni kom ik namelijk weer voorgoed terug! Dus ik ben echt weer helemaal blij dat ik toch nog wel aanwezig kan zijn als papa met pensioen gaat!
Dus 10 juni is ook meteen mijn laatste stage dag! En dan heb ik nog een week vakantie in Malta. Amanda gaat ook nog proberen om de laatste week vrij te krijgen zodat we Malta nog kunnen verbouwen. Ik heb er super veel zin in. En ik kijk uit naar deze aankomende weken in Malta. Het gaat super snel. Er zijn nu namelijk alweer 6 weken voorbij.
Nu lig ik alweer in bedje, want mijn beentjes zijn gesloopt! Amanda had vanavond heel lief voor mij gekookt en het smaakte lekker! Ik vermaak me zo hier, ook al mis ik iedereen in Nederland!

Slaap lekker voor straks!
Dikke kus van het feestbeest

  • 13 Mei 2014 - 21:29

    Peter Suijkerland:

    Ja weer even wennen na ruim een week vakantie.
    Ik vond dat je met mijn FLO erbij moest zijn. Ook Joris begon erover. Een andere datum was geen optie aangezien ik dan te dicht bij mijn ontslagdatum zit en collegae al met verlof gaan.
    Dit was dus de beste oplossing. Daarnaast weer een lekkere break en als je terug bent mag je nog maar 6 dagen.
    Leuk dat je gebruik maakt van het zwembad. Ook de mooie fitness niet vergeten hé!! Hier moet je er dik voor betalen.
    Liefs papa.

  • 13 Mei 2014 - 21:39

    Mama:

    Ha feestbeest, Jaaaaaaaaa gezellie he!! Even een break van Malta(alsof je dat nodig hebt!). Daarna nog een weekje vakantie daar.
    Zijn weer een aantal kaarten naar je onderweg. Kun je weer ophangen in je kamer.
    Hele dikke koes. Mama

  • 13 Mei 2014 - 22:03

    Opi En Omi:

    Wat super dat je ook de 12e juni bij het feest van je vader aanwezig kan zijn. Ik hoorde het net per telefoon van je ouders, dus heb ik meteen mijn laptop aangezet om jouw verslag te lezen. Wat zal je lekker slapen vannacht met het idee dat je een extra reisje naar Nederland krijgt en als je terug komt in Malta nog een fijne feestweek hebt. Lieffie slaap lekker, dikke kus en geniet nog van de aankomende tijd, dikke kus van ons Opi en Omi

  • 14 Mei 2014 - 20:08

    Truus Uit Dronten:

    Wat een verrassing hé dat je komt de 12de. Leuk je weer te zien.
    Vanmorgen bij papa koffie gedronken en foto's bekeken.Mooi
    eiland jullie hebben veel gezien.Dan heb je een indruk hoe het
    bij je is.

    Tot gauw liefs Oma Donja xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aileen

Actief sinds 04 April 2014
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 32414

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

Stage op Malta

Landen bezocht: