Day off - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu Day off - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu

Day off

Door: Aileen

Blijf op de hoogte en volg Aileen

14 Mei 2014 | Malta, Malta

Vandaag had ik een lekker dagje vrij! Dus ik kwam pas om 11 uur mijn nest uitrollen en daarna ben ik gaan douchen en eten. Daarna kwam ik met het geweldige idee om een stuk te gaan hardlopen! Dus ik omkleden en ik ben iets langer dan een uur weggeweest. Het was bloedheet, maar dat maakte het mooie uitzicht weer goed.
Daarna ben ik naar het strand gegaan. De andere dames lagen daar ook. Die zijn nu al lekker klaar met hun stage! Heerlijk hoor.
Dus ik heb tot 5 op het strand gelegen! Daarna zijn we nog even naar de winkels gegaan. Daar zag ik een leuke bikini dus deze heb ik meegenomen. Toen ben ik alleen naar huis gegaan. Thuis heb ik de bikini gepast maar deze was natuurlijk veel te klein! Helaasssss
Daarna heb ik eten gekookt voor Amanda. Ze was pas 7 uur klaar met werken.
Na het eten zijn we naar het winkelcentrum gegaan. Amanda vond die bikini ook wel erg leuk en ik moest hem ruilen. Maar ik vond hem toch niet mooi staan dus Amanda heeft hem van mij overgenomen. Ik heb wel een erg leuke trui gescoord en later toch nog een leuke bikini! Daarna hebben we nog een drankje gedaan bij Hugo's Club. Sex on the beach.
Nu lekker in bedje, want morgen moet ik weer werken van 9 tot 7. Achterlijke tijd. gewoon 10 uur op een dag, en dat sloopt me wel als je de hele dag aan het masseren bent. Dus ik ga het wel aangeven.
Slaap lekker mensen.
Xxxxx

  • 14 Mei 2014 - 23:19

    Peter:

    Weer een lekker dagje. Lekker een uur wezen hardlopen nadat je om 11:00 uur uit je bed kwam. Jammer dat de bikini niet pastte. Weer op het strand geweest? ik zou lekker voor het Hilton gaan, lekker ligbedje dan ipv op het zand te liggen.
    Nog in de Hugo club geweest. De andere hugo's dus niet waar wij zaten.
    Morgen inderdaad weer een te lange dag. Heeft Simon er nog niets aan gedaan? Hij zou het oppikken.
    Zojuist een film gekeken om Nederland 1. Een Engelse film over Pakistaanse loverboys in Engeland. Brrr je maag draait om. Wat een een film. Die lui zijn echt ziek. Dan ben ik straks weer blij als je terug bent. De tijd gaat erg snel. We zitten morgen al weer op de helft van de maand.
    Vandaag was oma er nog. Vroeg nog of ze naar Malta ging maar vond het niets alleen. Ik zei nog Aileen is daar toch ook. Nou ga zo Dirk uitlaten en slapen. Werkse morgen. Liefs papa.

  • 14 Mei 2014 - 23:20

    Loes Boezeman:

    Heee Aileen! Wat klinkt het allemaal toch gaaf daar! Ben erg benieuwd naar je verhalen, het word straks als je thuis komt dan toch echt een keer tijd voor een drankje en al jou verhalen! Heeel veel succes en plezier daar nog op het mooie Malta! Veel liefs van mij

  • 15 Mei 2014 - 00:16

    Bryan Suijkerland:

    Ha zuster! Lekker hoor even een vrij dagje en direct al weer aan het sporten. Je bent goed druk als ik het zo zie! Sowieso dat je die leipo's ff moet aangeven dan 10 uur een beetje over de top is haha. Nou succes morgen want dat heb je wel nodig! Groetjes
    Bryan

  • 15 Mei 2014 - 09:21

    Opi En Omi:

    Je bent al lekker aan het oefenen voor augustus. Dan valt het niet zo tegen. Wat een achterlijke lange werkdagen heb je moet toch iets aan te doen zijn? veel sterkte vandaag, liefs en knuffels van ons Opi en Omi

  • 15 Mei 2014 - 10:55

    Cas:

    Gelukkig heb je van die lange dagen Aileen, anders had je veel te veel tijd om alleen maar te stappen...nu compenseert het een beetje ;-) hahaha......
    XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aileen

Actief sinds 04 April 2014
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 32375

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

Stage op Malta

Landen bezocht: