Doei papa en mama:( - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu Doei papa en mama:( - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu

Doei papa en mama:(

Door: Aileen

Blijf op de hoogte en volg Aileen

13 Mei 2014 | Malta, Malta

Ik heb gisteren geen internet meer gehad op mijn laptop vandaar zo laat dit berichtje. Gisteren zijn papa en mama natuurlijk weggegaan weer terug naar Nederland! Het was super leuk dat ze hier een week zijn geweest. Alleen afscheid is natuurlijk wel iets minder…
Dus vanmorgen was ik al om 8 uur wakker. Nog even geappt met mijn vader tot dat ze de lucht in gingen. Helaas heb ik ze niet voorbij zien komen met het vliegtuig, haha. Daarna ben ik nog mijn nest ingekropen tot 11 uur. Toen waren ze ook alweer bijna geland. Toen ze landde heb ik netjes een berichtje gehad dat ze weer veilig met 2 beentjes op de grond stonden! Anders zit ik de hele tijd met zweethandjes!! Nadat ze een bericht hebben gedaan dat ze weer in NL stonden ben ik met Amanda naar de Mac gegaan voor internet. Om even foto’s op facebook te zetten en dat soort dingen. Ik heb met papa nog een bundel gekocht op mijn mobiel voor internet, omdat ik schijtziek werd van de wifi hier. Dus nu kan ik overal op mijn 3G.
Na de mac hebben we hier nog wat gegeten en daarna zijn we heel brutaal bij het zwembad bij het Hilton gaan liggen. Daar hebben we nog lekker gezwommen. Het was bloedheet. Er stond amper wind en het was 26 graden. Dus wat vaker het water ingegaan!.
Rond een uurtje of 5 gingen we weer richting het appartement. En daar was WIFI!!!! OMG het is een wonder!! Dus toen heb ik nog even op skype gezeten met de familie! Die schrokken ook haha. Maar al snel hadden we geen wifi meer, dus ik ben blij dat ik die bundel heb gekocht.
In de avond heb ik mijn nagels weer opnieuw gelakt en die van Amanda ook. Daarna zijn we lekker gaan slapen! Nu moet ik weer werken helaas. Het is weer begonnen.

Fijne dag!
Groetjes Aileen

  • 13 Mei 2014 - 09:12

    Cas:

    Dit pakken ze je alvast niet meer af !!... werk se :-)

  • 13 Mei 2014 - 10:05

    Opi En Omi:

    Wat een heerlijk weekje heb je achter je rug. Het hele uitgebreide verhaal gehoord. Geniet nog van de zon en werk ze vandaag! liefs Opi en Omi

  • 13 Mei 2014 - 10:25

    Ellen&Rien&Bickel:

    Hoi annie....Ze hebben hier heerlijk bijgekletst....En Dirk heeft ze weer helemaal afgelebbert...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aileen

Actief sinds 04 April 2014
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 32377

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

Stage op Malta

Landen bezocht: