Myoka Lotus Spa - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu Myoka Lotus Spa - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu

Myoka Lotus Spa

Door: Aileen

Blijf op de hoogte en volg Aileen

27 Mei 2014 | Malta, Malta

Vanmorgen moest ik om 7 uur mijn bedje uit. De japanner/chinees was ook al vroeg wakker maar die durft me niet eens aan te kijken. Vet gezellig man! Beetje vrolijk zijn op de vroege morgen is wel heel erg eng hoor. Maar ze kan ook geen kut engels.
Dus ik was half 9 op stage, maar niet in het Hilton Hotel! Ik moest dit keer naar het hotel van Amanda, le meridian. Dus ik werd even overgeplaatst. Ook hier moest gefilmd worden, dus ik moest weer als model liggen. Goh wat vervelend. Eerst kreeg ik een rugmassage met een soort van kruidenstempels. Daarna kreeg ik een hele aparte massage. Ik lag met mijn hoofd naar het plafond en er drupte olie op mijn 3e oog, hahahha. Deze massage heeft zo zijn eigen cultuur en het was wel heel erg apart. Dus mijn haar zat helemaal onder de olie. Daarna kreeg ik nog een scrub en een beenmassage. Dus ik ben weer goed verwend, Allemaal camera's weer op mij gericht...
Daarna heb ik de was enzo gedaan. Beetje door de spa gelopen. Amanda en haar familie waren ook in het zwembad. Iedereen was verbrand dus ze wouden even lekker uit de zon!
Aan het einde van de dag heb ik nog een gezicht behandeling gezien. Was heel erg apart want ze gebruikte een apparaat om het gelaat te scrubben. En ze deden nog veel meer leuke dingen.
Daarna mocht ik om half 7 naar huis. Dikke complimenten van Sabina dat ik goed mijn best deed. Volgens haar leek het net alsof ik er al jaren werkte. Ik was een slimme meid volgens haar en ik had de power! Daarna kreeg ik nog een paar proefjes mee omdat ze zei: because I like you! Hartstikke leuk!
Daarna ben ik naar huis gegaan en daar zat iedereen al klaar om te eten. Lasagne stond er op het menu.
Nu lig ik lekker in bedje en straks nog even skypen met papa en mama en Rabia!

Slaap lekker mensen.
Xxxxx

  • 27 Mei 2014 - 21:54

    Mama:

    Nou, het was vandaag wel dikke veer in je kont dag voor jou!!! Ook van papa's dokter kreeg je dikke veer!!
    Vandaag je kaartje binnen gekomen. Dank je wel moppie. Morgen lekker rustig beginnen, ook wel fijn. geniet van je gesprekje met Rabia. Zo fijn voor je dat ze jullie kant op komt. Dan hebben jullie nog een heerlijke vakantieweek met zijn viertjes.Hele dikke kus mop. mama xxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 27 Mei 2014 - 22:00

    Opi En Omi:

    Er is weer een kaart vandaag van je binnengekomen en wat stond er een lieve tekst op, helemaal lief van je.Dank je wel. Is alle post van ons, die onderweg is naar jou, al aangekomen? Nu kunnen we niets meer sturen omdat het anders te laat aankomt en jij al weer terug bent.
    Wat een leuke dag had je vandaag en het is ook erg fijn dat je zo gewaardeerd wordt daar.
    Maar de ochtend gezelligheid staat voor op als ik het zo lees....gna.
    Lieffie morgen weer een fijne dag, slaap lekker en morgen horen we weer van elkaar.Dikke knuffels en slobbers van ons Opi en Omi

  • 27 Mei 2014 - 23:04

    Peter Suijkerland:

    Goed om te horen dat ze zeer tevreden over jou zijn. Wat betreft die japanse. Deze mensen kijken je nooit aan, denk een vorm van beleefdheid. Jammer dat ze geen Engels spreken. Ja hun taaltje wordt toch wel wat moeilijker.
    Morgen weer laatste werkdag deze week. Welterusten en slaap lekker, Papa.

  • 27 Mei 2014 - 23:42

    Allerleukste En Liefste Rabia:

    Ik verwacht nu natuurlijk wel een massage als ik kom he. Dat kun je wel begrijpen denk ik haha. Kan echt niet wachten tot ik die kant op kom! Alle verhalen die ik heb gehoord en heb gelezen. Word echt super leuk! Slaaplekker pop en ik spreek en ZIE je snel weer! You're the best. Liefs van je geweldig lieve vriendinnetje waar je zometeen een week mee opgescheept zit :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aileen

Actief sinds 04 April 2014
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 32361

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

Stage op Malta

Landen bezocht: