Hop on hop of - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu Hop on hop of - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu

Hop on hop of

Door: Aileen

Blijf op de hoogte en volg Aileen

26 Mei 2014 | Malta, Malta

Vandaag had ik ook weer een lekker vrij dagje, maar helemaal vol gepland! Ik ben met de familie van Amanda mee gegaan met touringsbussen. Deze gaan over het hele eiland. Je kan er vanaf gaan wanneer je wilt als je iets wil bezichtigen en je kan zo weer de volgende bus pakken om verder te gaan.
Wij zijn als eerst naar Sliema gegaan om daar op de rode tour te stappen. We zijn als eerste uitgestapt bij marsaxlokk waar ik met papa en mama ook al ben geweest. Een leuk vissers plaatje dus. Hier hebben we wat lekkers gegeten en over de markt gelopen. Daarna gingen we weer verder met onze toch! Het was vandaag bloed heet dus iedereen moest goed smeren! Vandaag was het maar liefst 29 graden! Na dat leuke avondje zijn we naar de Blue Grotto gegaan. Hier zijn we met een bootje naar de grotten gegaan. Echt heel erg mooi en heel mooi blauw natuurlijk!!!
Na de grotten zijn we weer richting Sliema gegaan. Hier hebben we een normale bus naar Valletta gepakt en daar zijn we overgestapt op een buslijn die naar de Golden bay ging. De bedoeling was om daar een zondags ondergang te bekijken. Erg mooi strand maar wel heel erg anders dan Curacao/Aruba. Daar hebben we lekker avond gegeten onder tussen dat de zon achter de bergen weg ging. HAHA DUS NIET BIJ DE ZEEE!! GNA GNA! Maar voor de rest heb ik genoten! Daarna hebben we de bus weer terug gepakt en ben ik naar huis gegaan. Net lekker gedoucht dus nu slapen omdat ik morgen om half 9 op stage aanwezig moet zijn. Maar niet bij mijn eigen stage maar bij amanda haar stage. Ze willen me weer als model voor de opnames. Nou ik ga wel weer liggen, goh wat vervelend!

Slaap lekker mensen en geniet van het regen en onweer in NL!!!!!
Kusjess Aileen

  • 26 Mei 2014 - 22:51

    Mama:

    Niet teveel leedvermaak over de regen hier, draak!! Wat een gezellige dag heb je gehad. Veel plezier morgen met de film opnames. Dikke kus mama xxxxxx

  • 26 Mei 2014 - 23:07

    Opi En Omi:

    Wat fijn om te horen dat zo'n leuke en gezellige dag hebt gehad. Geniet maar van het mooie weer want hier is het naadje.
    Morgen weer model.....je wordt nog een beroemdheid op het eiland. Super!!! Wij zijn trots op je.
    Je bent nu bezig met je schoonheidsslaapje. Veel plezier morgen. Dikke knuffels en heel veel liefs van ons Opi en Omi

  • 27 Mei 2014 - 14:55

    Truus:

    Wel veel regen maar geen onweer. wij hebben helaas niet die temperatuur
    die jij daar hebt. Leuke dag gehad wat je schreef op je blog. Zo ontdek
    je ieder keer weer mooie plekjes op het eiland.Ik ben benieuwd hoe vandaag
    je modellen werk is verlopen.

    Liefs Oma Donja xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aileen

Actief sinds 04 April 2014
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 32398

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

Stage op Malta

Landen bezocht: