Just normal - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu Just normal - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu

Just normal

Door: Aileen

Blijf op de hoogte en volg Aileen

28 Mei 2014 | Malta, Malta

OLAAAA. Nou vandaag was het weer een normale dag voor mij. Ik mocht wel om 2 uur beginnen. Heerlijk uitslapen dus! Om half 11 was Amanda ook nog even thuis met haar familie, dus die plofte op mijn bed. Ik was niet wakker te krijgen, ik heb ze namelijk niet eens meer horen weggaan.
Dus ik rond half 12 mijn nest uit! Daarna lekker gegeten en naar de supermarkt gegaan. Ik moest nog brood hebben! Daarna ben ik door gegaan naar mijn stage.
Op stage was er niet heel veel te doen. Ik heb weer 2 massages gegeven. Dit keer heb ik niet al mijn kracht gegeven anders kom ik er weer dood moe uit. Ze kunnen de pot op! haha
Ik mocht half 8 weer weg. De tijd is vandaag erg snel gegaan! En ik ben dit keer niet moe, naja lui.
Toen ik thuis kwam waren amanda en haar mama aan het koken. Dus ik kon aanschuiven! Dat was met mijn mammie en pappie ook toen zij hier waren. Ze zijn rond 9 uur weer naar hun eigen appartement gegaan. Ik heb nu lekker een muziekje aan en ik ga zo lekker douchen en naar bedje toe. Die zakjapanner even gek maken met mijn muziek. Gna gna!
Morgen gaan we met een speetboat naar de bleu lagoon! Heb er zin in!!!
Owja bedankt opi voor je vet leuke kaart! Baksgewijs bij de marva's! Dikke kus van je spijkertje<3

Slaap lekker mensen
Xxxx

  • 28 Mei 2014 - 22:10

    Mama:

    Nog maar heel even dan ben je alweer hier in het regenachtige Ollanda. Vandaag een lekkere dag op stage. Morgen met de speedboot, doe maar voorzichtig voor je moedertje!! Laat ons maar weer mooie foto's zien.
    Dikke kus moppie. Mama xxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 28 Mei 2014 - 22:13

    Opi En Omi:

    Het mocht even wat duren voor die Marinekaart van Opi aan is gekomen. Opi zoekt leuke dingen uit voor zijn Spijkertje. Er komen er nog meer aan. Jouw kaarten hebben we hier leuk opgehangen zodat iedereen ze kan zien.
    Een hele fijne dag morgen. Heerlijk genieten van strand, zon en lekker eten. Heel veel liefs en dikke knuffels van ons Opi en Omi

  • 28 Mei 2014 - 22:26

    Ellen&Rien&Bickel:

    Zo .hier hangt een prachtige foto kaart aan de muur....als je naar het plaatje kijkt zou je zo een vliegtuig boeken naar Malta....Da nkie An voor de mooie kaart. En nog een tip/advies......blijf daar nu maar.....het is hier TAKKEWEER.........geniet van fe laatste weken ......gr van ons..***

  • 29 Mei 2014 - 10:15

    Truus:

    Ga maar fijn naar de Bleu Lagoon en geniet van het
    mooie weer. Het weer is hier HOPELOOS maar morgen
    zijn de voorspellingen beter. Aileen je denkt misschien
    ik krijg nooit een kaart van Oma,ik heb nooit een adres
    van je gekregen. Maar ik denk toch veel aan je !!!!

    Veel liefs en groetjes,Oma Donja xx

  • 29 Mei 2014 - 18:48

    Peter Suijkerland:

    He Mam, wij hebben jou het adres nog hier thuis aan je gegeven. Esther heeft voor jouw opgeschreven! Je wordt toch niet dement hè ? Heb je al een tijdje niet meer gehoord. Anders kan je het natuurlijk vragen en wij hadden een kaart van jou meekunnen nemen toen wij naar Malta gingen. Zo hebben wij ook nog een enveloppe meegenomen van Jady en Marleen voor Aileen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aileen

Actief sinds 04 April 2014
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 32414

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

Stage op Malta

Landen bezocht: