Simon - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu Simon - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu

Simon

Door: Aileen

Blijf op de hoogte en volg Aileen

25 April 2014 | Malta, Malta

Vandaag vroeg een mailtje! Het gaat al weer iets beter met mij! Ik heb vandaag de ziekenboeg meegenomen naar huis! Neusspray check, hoestdrank check.
Maar dames en heren vandaag hebben wij weer heerlijk een dagje strand gehad! In de ochtend moesten we eerst heel even naar school om een gesprek te voeren met Simon, ons contact persoon. Hij wou graag een aantal dingen weten over stage, appartement enzovoort. Thuis hebben we weer heerlijk noodles gegeten! En ons tv deed het! Dus we kunnen weer heerlijk voor de buis zitten.
Daarna hebben we heerlijk op het strand gelegen. Later kwamen de dames er ook nog bij liggen. Heerlijk muziek op en de zon!
Vanavond hebben we lekker pannenkoeken gebakken! En het was heerlijk! Morgen nog een dagje vrij!
Nu lekker op tijd naar bed.

Slaap lekker mensen!

• 25 April 2014 - 21:30

Mama:

Lekker pannenkoeken!! Slaap lekker muis. xxxxxxxxxxxxxxxxx

• 25 April 2014 - 23:04

Opi En Omi:

Fijn moppie dat je weer wat bent opgeknapt. Morgen nog een dagje van je vrijheid genieten. Foto's van je gezien, heerlijk daar!!! koes en knuffies Opi en Omi