Relax - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu Relax - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu

Relax

Door: Aileen

Blijf op de hoogte en volg Aileen

24 April 2014 | Malta, Malta

Vandaag hadden Amanda en ik geen stage! Vanmorgen hebben we lekker uitgeslapen en boodschappen gedaan bij de Lidl. Dit keer konden we wel met de bus terug. We waren zo slim om naar een drukkere straat te gaan voor de bus. Dit keer kwam hij wel opdagen! In de middag hebben Amanda en ik een lekker broodje gegeten in het centrum! Daarna zijn we naar het strand geweest (heel vervelend). En jahoor, ik ben het water in geweest! En het was super koud! Maar ik ben er in geweest en ik heb ook nog een heel stuk gezwommen! Daarna Amanda natuurlijk pesten...
Om een uurtje of 5 zijn we naar het winkel centrum gegaan. Shop till you drop ofzo? Nou ik heb wel erg leuke dingen gescoord!
Net lekker gedoucht en gegeten. Nu al in bedje, want ik voel me de hele dag al niet zo lekker. Dus helaas vanavond niet mee met uitgaan. Want alles doet zeer! Even heerlijk om te zeiken. Vanavond lekker filmpje kijken met Amanda.
Morgen weer een dagje lekker niets! Alleen we hebben om half 12 een gesprek met Simon ons contact persoon.
Slaap lekker voor zo mensen.

Dikke kus

  • 24 April 2014 - 21:21

    Mama:

    Jullie hebben even een paar dagen rust.Neem die ook, mop! Geniet van jullie dagen samen.
    Leuke dingen heb je gekocht. Volgens mij moeten wij straks alvast een volle koffer voor je mee terug nemen naar Nederland:P. XXXXXXXXXXXXXXX mama

  • 24 April 2014 - 23:03

    Opi En Omi:

    Wat heerlijk om een paar dagen rust te hebben. Hopelijk ben je na deze nachtrust morgen weer wat opgekikkerd!!! veel liefs, knufs en slobbers Opi en Omi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aileen

Actief sinds 04 April 2014
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 32414

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

Stage op Malta

Landen bezocht: