Kings day! - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu Kings day! - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu

Kings day!

Door: Aileen

Blijf op de hoogte en volg Aileen

26 April 2014 | Malta, Malta

Iedereen genoten van de kleur oranje en het bier!? Nou hier was inderdaad weinig oranje natuurlijk, voor de mensen die dat nog niet wisten.... haha! Ik voel me gelukkig alweer een stuk beter! Vandaag hebben Amanda en ik lekker een lui dagje gehad! Ik heb dus tot 1 uur in mijn nest gelegen. Whoepss...
Daarna zijn we naar het winkelcentrum geweest in Sliema. Het was niet heel groot maar wel leuke winkeltjes! Ik heb daar alleen 1 tasje gekocht. Goed he!? Maar nu komt het. In St. Julians heb ik een Ray Ban gekocht.. Ik ben er wel super blij mee!
Ook heb ik een heerlijke Cinnabon gegeten! Mamma wordt maar lekker jaloers! Gna Gna.. Voor de mensen die niet weten wat het is. Het is een broodje met kaneel, soort van glazuur en nootjes! Gewoon super lekker.
Dus we hebben weer een heerlijke dag achter de kiezen! Vanavond is er in Soho en Hugo's club een Hollandse avond. En daar gaan wij met alle dames en heren naar toe om toch nog een beetje het gevoel mee te krijgen van de eerste koningsdag. Dus allemaal in het oranje!
Amanda is nu lekker uiteten met haar stage mensen, dus ik zat zielig aan de pannenkoeken. Haha nee, grapje.
Morgen weer naar stage. Dus ik zeg welterusten mensen en u hoort morgen weer van mij!

Aileen

  • 26 April 2014 - 21:27

    Opi En Omi:

    Hé feestbeest.....bij ons zit het er op en jij moet nog beginnen. Veel plezier vanavond, slaap lekker en werk ze morgen. Dikke kus van ons. Opi en Omi

  • 26 April 2014 - 22:05

    Mama:

    Mooie bril!! Veel plezier vanavond met alle Hollanders die Malta rijk is. Hoor alles morgen wel weer. Werk ze morgen. Koes mama xxxxx

  • 26 April 2014 - 22:13

    Peter:

    Nou Aileen die echte Maltesers moeten toch wel het house of orange kennen, Wilhelm the first en ga zo maar door tot 3. Als voormalige kolonie moeten ze dat toch wel weten. 200 jaar geleden kwamen ze weer terug in Nederland. Breng het ze vanavond maar even bij met een oranjebittertje..... Of toch maar bier? Fijne avond en Werkse morgen.

  • 27 April 2014 - 09:02

    Patricia Spermon:

    Nou zo te lezen heb je het erg naar je zin. Geniet maar lekker hoor. Groetjes

  • 27 April 2014 - 12:42

    Truus:

    Hier was het een geweldige viering op de t.v. In het dorp kon je over
    de koppen lopen,Gelukkig was het mooi weer. Die broodjes zijn heerlijk,
    ik heb ze vaak bij Tim Hortens in Canada gegeten als ik bij fam.was.
    Smullen!!!!!! Werk ze tot morgen.


    Liefs Oma Donja xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aileen

Actief sinds 04 April 2014
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 32408

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

Stage op Malta

Landen bezocht: