Valletta laten zien - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu Valletta laten zien - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu

Valletta laten zien

Door: Aileen

Blijf op de hoogte en volg Aileen

16 Juni 2014 | Malta, Malta

Vanmorgen heb ik lekker geslapen rond een uurtje of 10. Daarna kwamen Rabia en Muriel naar ons appartement. We gingen namelijk boodschappen doen bij de Lidl.
Ik wou lekker even een stukje lopen dus we hebben de bus niet genomen. Maar dat is dan wel meer dan een half uur lopen in de brandende zon en een heuvel op! Dus Muriel had er eventjes moeite mee. Amanda bleef thuis, want die zou het niet trekken omdat ze was aangereden. Maar voordat we naar de Lidl gingen hebben we nog even gepind en een cheeseburger gehaald bij de Mac Donalds!
Bij de Lidl hebben we voor een week ingeslagen. En dit is dan de laatste keer dat ik dan bij deze winkel zou komen! We hebben de bus weer terug genomen met de boodschappen.
Thuis hebben we lekker gegeten en daarna zijn we naar het hotel van Rabia toegelopen. Muriel bleef in ons appartement omdat ze het niet trok om ook nog naar Valletta te gaan. Amanda, Rabia en ik zijn dus met de bus naar Valletta gegaan. Daar hebben we lekker kunnen shoppen. Ik ben goed geslaagd! Echt super leuke dingen gehaald. Als afsluiter hebben we nog een terrasje gepakt. Ik een heerlijke smootie! Daarna hebben we Rabia nog een paar dingen laten zien in Valletta en toen was het alweer tijd om naar huis te gaan. Het was al laat en we moesten nog even langs de supermarkt om kip te halen.
We aten dus ook laat. Vanavond was eigenlijk het plan om met zijn alle naar een salsa les te gaan. Daar had ik hele erge zin in. Alleen Amanda had geen zin en had pijn en de rest had er ook nog zo'n zin in. Maar toen we die kant opliepen kwam ik Alba (meisje van Salsa) tegen. Ze zei dat ze al klaar waren, dus dat was wel heel erg jammer! Rabia en Muriel zijn toen terug gegaan naar hun hotel. Die was namelijk om de hoek! Ik ben met Alba en een paar jongens meegegaan om wat te gaan drinken. Super gezellig en ondertussen voetbal kijken. Ook even de Spaanse jongens laten weten dat NEDERLAND heeft gewonnen!! Daar wouden ze niets meer van weten zeiden ze haha. Dus ik lag helemaal stuk. Ik ben net terug van wat drinken en iedereen ligt hier al te maffen.
Ik had gisteren de airco gesloopt omdat hij het niet deed. De schakelaar had ik namelijk helemaal naar binnen gedrukt. Oepsieee. Dus dit hebben we vanmorgen meteen aan Carla vermeld dus nu doet onze airco het weer! OMG zo blij anders is het hier niet te doen! We hebben gisteren namelijk met de deur open geslapen.
Vanmorgen is ons appartement ook weer lekker schoongemaakt. En we hebben Carla stroopwafels met een mooie fooi gegeven. Ze was helemaal blij en kon niet vaak genoeg dankjewel zeggen. Super leuk dus en erg dankbaar.
Ik ga nu ook weer lekker slapen want de laatste tijd kom ik echt niet meer aan mijn slaap. Maarja ik ben nu nog op MALTAAAAAA! PARTYYYY.

Slaap lekker kinderen!<3
Xxxxxxxx Aileen

  • 17 Juni 2014 - 08:52

    Opi En Omi:

    Nog drie volle dagen genieten met de andere meisjes, heerlijk. Leuk om ze het eiland te laten zien en 'savonds nog even uit te gaan. Dat bijslapen komt in Nederland wel weer. Geniet hier nog maar even van. Dikke koesjaaaaas en knuffels van ons Opi en Omi

  • 17 Juni 2014 - 09:48

    Truus Uit Dronten:

    Gefeliciteerd met je vader,al 52 geworden. Ik zie hem nog als een klein babytje,waar blijft de tijd.
    Ik hoop dat het met Amanda goed gaat na die aanrijding. . Ik ga nu naar Papa Het gebak wacht(foei).
    Je had het cadeau toch geregeld? Nu ik hoor het wel.

    Liefs en knuffel van Oma Donja.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aileen

Actief sinds 04 April 2014
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 32362

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

Stage op Malta

Landen bezocht: