Reisje naar Nederland - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Aileen - WaarBenJij.nu Reisje naar Nederland - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Aileen - WaarBenJij.nu

Reisje naar Nederland

Door: Aileen

Blijf op de hoogte en volg Aileen

15 Juni 2014 | Nederland, Nederland

Ik was van plan mijn blog wel bij te gaan houden, dus vandaar laat deze verslagen!
Ik kon niet slapen want ik stond natuurlijk te stuiteren als een stuiterbal! Kwam de taxi wel op tijd? Zou Marco zich niet hebben verslapen? Kan ik het straks allemaal wel vinden? Ja het was wel spannend! Maar uiteindelijk is toch alles goed gegaan!
Ik moest om 4 uur mijn bedje uit. Maar ik heb maar 2,5 uur mijn ogen dicht gehad. Amanda lag nog in haar bed ondertussen dat ik al mijn spulletjes bij elkaar aan het rapen was. Ik was binnen 15 min al klaar dus ik moest nog 3 kwartier wachten tot dat ik met de taxi naar het vliegveld kon! Daarna heb ik Amanda gedag gezegd en ben ik richting het politie bureau gaan lopen met mijn koffertje. En daar kwam Marco ook al aan! Hij had om 11 uur een vlucht richting Zwitserland. Maar hij ging nu al met mij mee omdat ik het niet fijn vond om alleen met een taxi te gaan. Hij kon daar nog werken op zijn laptop dus ik was super blij dat ik niet alleen moest!
De taxi was er op tijd! Op het vliegveld heb ik mij ingecheckt en daarna ben ik met Marco nog wat gaan drinken. Omdat ik niet stil zat wou ik graag door de douane en heb ik afscheid genomen van Marco! Bij de douane ging alles goed en er waren geen problemen. Dus ze hebben mijn bolletjes niet gezien, Gna!
Daarna heb ik een plekje opgezocht, want mijn gate nummer was nog niet bekend. En wat nou heel toevallig was is dat ik Hugo en Carlijn tegenkwam! Die gingen weer naar huis toe na 1.5 week examenreis! Met hun heb ik namelijk een keer gestapt. Super leuk dus! En ze zaten ook nog achter me in het vliegtuig!
Ik heb een goede vlucht gehad en op schiphol stonden papa en mama op mij te wachten! Rabia was ook langs gekomen als verrassing! Echt super leuk dat ze voor mij nog naar schiphol is gekomen terwijl ze heel snel weer terug moest naar school voor haar eindgesprek. Daarna zijn we naar opi en omi gereden om lekker te lunchen met Bea erbij. Ook heb ik nog even de nageltjes gedaan van omi!
Daarna hebben we Dirk weer in de auto geschopt en zijn we naar huis gereden. Ik lag zowat te slapen maar we moesten nog naar de kapper! Ik wou zo graag mijn haar doneren aan kika. Hier zullen ze pruiken van maken. Rabia wou er heel erg graag bij zijn dus is ze weer naar Dronten toegekomen. Ze heeft zelfs mijn staart er ook afgeknipt. Super leuk dus, maar wel heel erg spannend! Maar het is eraf! En ik hoop dat ik hier een kindje erg blij mee maak. Bij mij groeit het er toch wel weer aan.
De volgende dag (Donderdag) hadden we het FLO feest van papa! Hiervoor was ik naar Nederland gekomen. We waren allemaal netjes en het was een top feest! Iedereen netjes handjes geschud. En ik hoorde dat ik aan de ketting moet worden gelegd als ik naar de Marine ga. Maar deze dame heeft wel een bekkie bij zich dus er zal niets gebeuren! Het was echt erg leuk en mooi om te zien hoe papa genood maar ook wel jammer dat hij de dienst uit gaat na 33 jaar! En dit waardeer ik!
Vrijdag moest mama weer werken en ik had een dagje vrij. Dus ik heb lekker lang in mijn bed gelegen en daarna ben ik met moriann wat gaan drinken in het dorp. Het was kort maar krachtig. Daarna ben ik nog even bij de deen gaan kijken en bij mama. Super leuk weer en je ziet weer heel veel dingen wat is verandert in zo'n korte tijd. Erg veel winkels zijn weg uit het winkelcentrum.
Mama moest werken tot 8 uur en daarna hebben we nog lekker de bbq in de fik gestoken! Erg gezellig en Iris was er ook bij!<3
Na de bbq ben ik naar flevoparq geweest om voetbal te kijken samen met Lieke! Super gezellig en wat een prachtige wedstrijd! Daarna hebben we nog een drankje gedaan bij de Overkant.
Zaterdag moest ik er weer vroeg uit omdat we naar Soesterberg gingen naar papa zijn werk. Er was een familie dag georganiseerd. Dus ik val meteen met mijn neus in de boter! Eerst hebben we opi opgehaald en daarna zijn we naar Soesterberg gereden. Overal een beetje gekeken en als afsluiter hebben we nog in een tank gereden. Die krengen kunnen echt heel erg hard! Daar verbaas je je echt over. Tussen de middag hadden we ook weer lekkere blauwe hap gegeten. Super lekker dus!
Aan het einde van de dag zijn we nog lekker naar het dorp geweest in Huizen en hebben we lekker een broodje kroket gegeten. Daarna heb ik papa, mama en dirk weer veilig thuis gebracht. Dat is weer wat anders dan Malta! Daar rijden ze aan de linkerkant!
Thuis heb ik mijn mini koffer ingepakt omdat ik natuurlijk vandaag weer terug moest! Die avond ben ik samen met iris en bryan naar daan toe gegaan. Was super gezellige avond. Je kan altijd heerlijk stappen met de jongens! Dat heb ik wel echt gemist! Daarna zijn we nog naar de rede geweest. Het was wel weer redelijk laat geworden dus ik was vanmorgen wel erg moe. Ik moest er 9 uur uit en 10 ging ik alweer naar het vliegveld. Toen was het alweer voorbij! Wat gaat het dan snel! Vanmorgen heb ik me ingecheckt en heb ik doei tegen papa en mama gezegd. Nog een weekje en dan ben ik weer voorgoed terug! Achter de douane heb ik nog wat drinken gekocht en ben ik bij de gate gaan zitten. Muziek in de oren en gaan! Ik had 1 uur vertraging en dat was best wel lang. Dus ik lag al te slapen in het vliegtuig en ik werd wakker voordat we de lucht in gingen. De vlucht naar Malta vandaag was redelijk. Ik had erg veel turbulentie en we moesten 2 keer onze riemen omdoen. Maar het eten in het vliegtuig was lekker. Met mij in het vliegtuig ging het erg goed. Ik was wel zenuwachtig maar het gaat steeds beter met mij tijdens het vliegen! Zeker nu ook in mijn eentje.
Na ongeveer 3 uur vliegen ben ik op Malta geland. Heerlijk weer hier! Ik kon zo doorlopen want ik had alleen handbagage. Toen heb ik de bus gepakt en daarna ben ik naar huis gelopen. Daar zaten Amanda, Rabia en Muriel op mij te wachten! Dus een warm onthaal! Rabia en Muriel zijn hier nu op vakantie tijdens onze laatste week. Lekker gegeten en misschien is het verstandig om vandaag wel eens optijd naar mijn bed te gaan...
Dus mensen slaap lekker! En tot morgen weer:)

Kissessss

  • 15 Juni 2014 - 21:31

    Mama:

    Ha lieffie, wat goed van je dat je alles weer hebt opgeschreven.Ja, ging ook veel te snel. Maar ook wij hebben er erg van genoten. Geniet nog van je weekje Malta met de meiden. Hele dikke kus Mama xxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 15 Juni 2014 - 21:57

    Opi En Omi:

    Wat is het super snel gegaan. Je bent alweer terug op Malta voor je laatste feestweek met de meiden. Opi en ik hebben ook deze dagen maximaal van je kunnen genieten. Lieffie slaap lekker en we horen morgen weer van elkaar. Dikke koesjaaaaaas en knuffies van ons Opi en Omi

  • 16 Juni 2014 - 22:07

    Truus Uit Dronten:

    Wat een leuk verhaal. Het was Oma geen eens opgevallen dat je haar veel korter was. Maar deze lengte stond je erg leuk je kan ook nog een staart maken.En je zag er prachtig uit in je jurk,als Oma ben ik
    dan echt trots op je dat je zo'n goede smaak hebt.Nog een paar dagen genieten,misschien nog wat
    leuks kopen. Kijk maar even op het nr. wat je van de week mij hebt gesmst.Surprise!!

    Liefs en Groetjes Oma Donja xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aileen

Actief sinds 04 April 2014
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 32414

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

Stage op Malta

Landen bezocht: