Stuiterbal! - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu Stuiterbal! - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu

Stuiterbal!

Door: Aileen

Blijf op de hoogte en volg Aileen

10 Juni 2014 | Malta, Malta

Vandaag kwam ik pas 12 uur mijn bed uitrollen. Carla de schoonmaakster was in de kamer om alles schoon te maken, maar helaas ik lag er nog te rotten. Dus ze heeft heel stilletjes Amanda haar bed schoongemaakt. Maar ik slaap er nog maar 1 nachtje in en dan slaap ik lekker in mijn eigen bedje.
In de middag ben ik rustig gaan klussen in mijn kamer. Koffers inpakken en alles een beetje ordenen. Lekker muziekje aan en daarna nog heerlijk gegeten. Rond 3 uur ben ik naar stage gegaan om daar nog een cake neer te leggen en doei te zeggen! Ze vonden het helemaal leuk dat ik nog langs was gekomen. Ik moest namelijk ook nog mijn kleding wegbrengen.
Daarna is Nicole met mij mee gegaan naar de conciërge van het Hilton hotel om een taxi te regelen. En het is gelukt! Hij staat morgen om 5 uur vlak bij mijn huisje! Dus lekker vroeg mijn bedje uit! Marco gaat ook mee met de taxi. Hij heeft een vlucht om 11 uur naar Zwitserland. En ik vond het niet echt fijn om alleen te gaan met een taxi in de nacht dus hij gaat al eerder naar het vliegveld.
Na alles geregeld te hebben ben ik nog een ijsje gaan eten op het strand! Weer lekker 2 bolletjes cookies! Nommie!
En daarna ben ik rustig afgezakt naar mijn huisje. Daar heb ik nog avond eten gemaakt en lekker gedoucht. Nu ben ik rustig alles een beetje aan het voorbereiden op morgen.
Ik ben best wel zenuwachtig. Als ik maar in het vliegtuig zit is het goed. Ik heb 3 wekkers gezet en ik ga als een stuiterbal door de woonkamer heen. Lekker adrenaline stoot dus!
Ik heb er wel hele erge zin in! Eindelijk weer even thuis en weer genieten van het normale leven. Morgen zal ik ook eindelijk mijn haar gaan doneren aan kanker patiënten. Maar eerst heerlijk lunchen bij opi en omi en mijn verhalen delen! Ik heb er zin in! Tot morgen!!!

Kisses from het warme Malta!

  • 10 Juni 2014 - 23:13

    Mama:

    Heee stuiterbal, rustig aan en een goed vlucht!!! Wij staan op je te wachten. Tot straks muis. Dikke koesjassss mama xxxxxx

  • 11 Juni 2014 - 09:09

    Opi En Omi:

    tot zo lieffie. koesjaaaaaas

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aileen

Actief sinds 04 April 2014
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 32392

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

Stage op Malta

Landen bezocht: