Fijne paasdagen! - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu Fijne paasdagen! - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu

Fijne paasdagen!

Door: Aileen

Blijf op de hoogte en volg Aileen

20 April 2014 | Malta, Malta

Happy Easter! Vandaag was ik lekker vrij, maar helaas moest Amanda wel werken. Dus vanmorgen vroeg op om een Paasontbijt klaar te maken. Gisteren was ik lekker vroeg naar bed gegaan en de andere zijn wel wezen feesten voor de verjaardag van Chelsea. Heb alleen nog een drankje gedaan bij haar in het appartement.
Vandaag na het ontbijt ben ik weer verder gaan slapen. Half 1 kwam ik pas mijn nest uit. Misschien had ik het nodig? Dus ik heb vandaag lekker alles rustig aan gedaan. Ik ben lekker naar het strand geweest met de dames. En we hebben onze lunch weer bij de Mac Donalds naar binnen geschopt.
Voordat Amanda weer thuis kwam stond het dinner al klaar. Ik heb net nog de nagels van Iris met Shellac gedaan en nu lig ik weer in bedje. En natuurlijk genieten hier van PEC Zwolle en Ajax. Wie had dat nou verwacht? Zo lekker slapen en morgen weer aan het werk op 2e Paasdag! :(

Dikke lebbers van mij

  • 20 April 2014 - 20:40

    Mama:

    Vrolijk pasen.Lekkere rustdag muis! Goed van jou!!. En ja, PEC Zwolle is KNVB kampioen!! Dus hier wordt een feestje gevierd:) Werk ze morgen. Dikke kus en tot morgen mama xxxxxxxxxxx

  • 20 April 2014 - 20:46

    Ellen&Rien&Bickel:

    Wat een fijne uitgeruste paashaas ......hi hi ....Ga ik nu vertellen hoe onze eerste dag eruitzag....uitslapen/koffie/tuin ....toen kwamen die mense van nm 28 even onze tuin bewonderen.......vervolgens werden we door de paashazen van nm 28 uitgenodigd voor de HIGH TEA............lekker ....jammie jammie.........toen met de opperpaashaas nog een flesje rode wijn leeg gelebbert......Toen had de kokpaashaas nog een overheerlijk diner gemaakt ....jammie jammie.....toen de tv aan.........en wat we toen zagen.......PEC ZWOLLE......AJAX....5-1 WAT EEN FIJNE EERsTE PAASDAG.....

  • 20 April 2014 - 20:53

    Aileen :

    Ik wou ook wel bij die paashaas zijn!

  • 20 April 2014 - 21:34

    Paashaas:

    Over 2 weken komt de paashaas jou knuffelen hoor!!! <3

  • 20 April 2014 - 22:22

    Opi En Omi:

    Anny verstandig meisje aan het worden??? Ik lees dat de paashaas jou komt knuffelen? Jakkiebah hij heeft ook tandjes hoor. liefs van ons en werk ze morgen. dikke kus opi en omi

  • 21 April 2014 - 11:25

    Truus:

    Lekker zo vrije Paasdag,jammer dat ze geen 2de Paasdag vieren.
    Dat hebben ze alleen hier.Ik heb genoten van de zon,heerlijk buiten
    gezeten. Jij moet vandaag weer aan de bak,soms is het leven hard!!!
    Wees blij dat je daar zit want hier regent het,komt met bakken uit de
    lucht. Dikke kus en Liefs van Oma Donja.





  • 21 April 2014 - 12:49

    Bea:

    Hoi Aileen,

    Wat ben jij verstandig zeg, ik ben trots op je. Hier is het regenachtig en ik denk dat we vanmidddag lekker op de bank voor een filmpje gaan zitten. Gisteren heb ik gewerkt en daarna hebben we met Opi en Omi lekker buiten gebruncht. Werkse voor vandaag en geniet van je mooie stage. Groetjes van ons allemaal!!

    Dikke Tut, Bea.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aileen

Actief sinds 04 April 2014
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 32382

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

Stage op Malta

Landen bezocht: