Happy B-day! - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu Happy B-day! - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu

Happy B-day!

Door: Aileen

Blijf op de hoogte en volg Aileen

19 April 2014 | Malta, Malta

Gisteren ben ik toch nog een klein drankje gaan doen omdat Chelsea om 12 uur jarig was en omdat Mario ons zou gaan verlaten. Dus ik ging nog even gezellig mee. Maar de volgende morgen dus bekaf...
Om 10 uur moest ik beginnen met stage lopen. Ik voelde me al niet zo lekker. Ik begin namelijk goed verkouden te worden. Vandaag moest ik weer met Iris stage lopen. In de ochtend moest ik even opstarten want ik was erg langzaam, haha!
In de middag heb ik nog een rugmassage gehad en een gelaatsbehandeling. Zo kan ik aanvoelen hoe de druk van de massage is enzovoort. Nou ik was eerder aan het slapen dan aan het opletten. Ik was veel eerder vrij dan gepland. Lekker om 4 uur vrij i.p.v 7 uur. Dus Iris en ik zijn nog even naar het winkelcentrum gegaan om ballonnen en slingers te halen voor Chelsea. Thuis heb ik het lucht uit mijn longen geblazen om al die ballonnen om te blazen! Wat een pokkenwerk haha.
Nu lig ik in mijn bedje en dit keer NIET in de Mac Donalds! Het internet is gelukkig weer beter geworden! Vanavond gaan we nog even een drankje doen bij de benedenbuurtjes voor de B-day! De rest zal naar de clubs gaan. Maar dit keer sla ik echt over. Ik ben helemaal naar de tiev*s.
Slaap lekker lieve mensennn

Xxxxxxxxx

  • 19 April 2014 - 21:26

    Ellen&Rien&Bickel:

    Hallo Annie......zorg je goed voor jezelf!!!!!!. Af en toe op tijd naar bed hoor..(maar ook genietten.) Lebber van Bickel.

  • 19 April 2014 - 21:29

    Mama:

    Eventjes goed bijslapen en bijtrekken moppie. Groot gelijk om nu niet te gaan stappen. Moeilijk, ik weet het, want je wil graag alles meemaken:) Morgen Pasen en dan maandag weer aan de bak. Koes en tot morgen Mama xxxxxxxxxx

  • 19 April 2014 - 21:38

    Tip Van Flip!:

    He Aileen, je heb nog weken genoeg op Malta dus neem af en toe je rust, kan je goed gebruiken. De eerste 10 jaar kan je nog wel feesten hoor!!! Zeker straks bij de Marine. Nu ben je een beetje aan het vooroefenen.Dus tip van FLIP. Neem je rust want je bent straks oververmoeid met alle gevolgen van dien...

  • 19 April 2014 - 23:26

    Opi En Omi:

    Nou....ik zal er maar geen schepje bovenop doen met al die goede adviezen. Slaap lekker, rust uit en dan kan je er weer tegenaan....gna. liefs en knufs opi en omi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aileen

Actief sinds 04 April 2014
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 32405

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

Stage op Malta

Landen bezocht: