Mac Donalds - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu Mac Donalds - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu

Mac Donalds

Door: Aileen

Blijf op de hoogte en volg Aileen

17 April 2014 | Malta, Malta

Hello guys.
Zoals gewoonlijk zit ik weer in de Mac Donalds. Natuurlijk zitten we hier voor het internet en niet voor het eten. Maarja als ik mensen voorbij zie lopen met eten kan ik het weer niet laten. Hopaa cheeseburger! Beetje jammer dat het internet het niet doet bij ons in het appartement. Ik word er sch**t ziek van!
Maar vandaag had ik weer stage. Dit keer was het minder leuk dan de andere keren. De baas was er vandaag dus alle dames liepen als kip zonder kop door het bedrijf. Alles moet nu natuurlijk perfect zijn. Ik moest om 12 uur beginnen dus heb nog heerlijk met amanda kunnen ontbijten. Bij het stage bedrijf werd ik meteen een behandelkamer ingeduwd voor een gelaatsbehandeling. Ik ken de producten amper! Maarja hun pakkie aan als ik iets niet weet. Voor de rest was stage wel te doen. Ik heb samen met de baas de hele vitrine omgebouwd en hij was zeer tevreden. Hopa kom maar op met die schouderklopjes. Eigenlijk moest ik werken tot 7 uur maar ik kon pas 8 uur weg. Achja we doen het voor een goed doel! Dit keer was ik alleen op stage. Morgen mag Iris alleen. Op goede vrijdag dus dat gaat lekker druk worden!
Ik mag zaterdag weer werken van 10 tot 7. Maar eerst morgen afscheid nemen van Mario dus op naar de blue lagoon! Vanavond maar eens optijd naar bed en niet mee uit:( Ik wil wel maar het is misschien een keertje verstandig om naar je lichaam te luisteren haha. Slaap lekker mensen. En tot morgen maar weer!

Lebbers Aileen

  • 17 April 2014 - 23:15

    Bryan:

    Hahah niet teveel vreten he! word je bol van :P maar wel klote dat het internet het niet doet zusje! Moet de ICTer even langs komen :P naja slaap lekker en veel plezier morgen

  • 18 April 2014 - 00:43

    Peter:

    Hoi Aileen je verhaal weer gelezen. Lig net op bed. Lekker biertje gedronken in doorn. Hou 11 mei vrij in de agenda want heb een Hele leuke verrassing voor je!! Wordt echt gaaf. Hier UN Doorn geregeld. Haha !! Liefs papa

  • 18 April 2014 - 00:43

    Peter:

    Hoi Aileen je verhaal weer gelezen. Lig net op bed. Lekker biertje gedronken in doorn. Hou 11 mei vrij in de agenda want heb een Hele leuke verrassing voor je!! Wordt echt gaaf. Hier UN Doorn geregeld. Haha !! Liefs papa

  • 18 April 2014 - 07:40

    Mama:

    Mijn kleine moppie wordt soms wel verstandig:)!! Groot gelijk muis, lekker even bijtanken. En veel plezier in de Blue Lagoon. Niet te bruin worden!!!!!!!!!! Anders steken wij zo vreselijk veel bij ja af over 2 weken. Koes Mama

  • 18 April 2014 - 09:09

    Opi En Omi:

    veel plezier vandaag in de Blue Lagoon!!! dikke koes opi en omi

  • 18 April 2014 - 18:38

    Ellen&Rien&Bickel:

    En wij maar zwoegen in dit koude kikkerland....geen zon...geen hamburgers...geen bleu lagoon....daar word ik bleu/blauw van..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aileen

Actief sinds 04 April 2014
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 32409

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

Stage op Malta

Landen bezocht: