Strand dagje - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu Strand dagje - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu

Strand dagje

Door: Aileen

Blijf op de hoogte en volg Aileen

16 April 2014 | Malta, Malta

Vandaag was het heerlijk weer en ik was vrij! Amanda moest vandaag naar stage. Dus die moest er weer vroeg uit. Ik kwam pas half 12 mijn nest uitrollen. Heerlijk een huis voor mij alleen. Alba moest ook weer naar school.
Dus ik ben mijn eigen was gaan doen en alles gaan opruimen. De afwas ook maar eens gedaan. Tja studentenhuis?
Daarna ben ik naar het strand gegaan. Iris en Chelsea waren daar al. Dus lekker hele middag niets uitgevoerd. Later kwamen de jongens er ook bij omdat hun klaar waren met school.
Na het strandje zijn we nog even lekker de winkels in gedoken. En daarna lekker naar huis gegaan. Amanda was eerder thuis dus ben ik snel eten voor haar gaan koken.
Rond half 7 ben ik met Chelsea gaan hardlopen. 1,5 uur zijn wij weggeweest en we hebben een prachtig en mooi uitzicht gezien! Veel beter hardlopen dan in Nederland! Dus met blaren weer naar huis.. Daarna heb ik snel gedoucht en nu zit ik in de Mac Donalds omdat we thuis geen internet hebben. En dat kan ik jullie niet aan doen!
Morgen weer naar stage en om 12 uur beginnen. Dit keer zonder Iris. Vrijdag lekker met Chelsea, Mario en nog een paar andere mensen naar de blue lagoon! Dus lekker uitrusten!
Slaap lekker mensen en een hele dikke kus!

xxxxxx

  • 16 April 2014 - 22:15

    Mama:

    Hee lekker ding, volgens mij zit je op dat eiland om stage te lopen of niet??:) lekker genieten moppie, komen wij binnenkort ook bij je doen. Kus mama

  • 16 April 2014 - 23:01

    Opi En Omi:

    Lieve Anny, bedankt voor je leuke die we vandaag ontvingen. Dikke kus daarvoor. Morgen veel succes in het Hilton. liefs opi en omi

  • 16 April 2014 - 23:02

    Opi En Omi:

    sorry, ik was het woordje kaart vergeten. Leeftijd??? koesjaaaaaas omi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aileen

Actief sinds 04 April 2014
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 32411

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

Stage op Malta

Landen bezocht: