Paardrijden - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu Paardrijden - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu

Paardrijden

Door: Aileen

Blijf op de hoogte en volg Aileen

01 Juni 2014 | Malta, Malta

Vandaag had ik een dagje vrij. Amanda moest vandaag wel aan het werk. Dus die is half 11 uit de deur gegaan op naar haar werk. Ik ben nog verder gaan rotten in mijn bed tot half 12. Daarna ben ik rustig gaan eten en wachten tot dat Sanne naar mij toe kwam. Wij gingen namelijk paardrijden!
Dus rond half 2 zijn wij richting de mac gegaan om daar te wachten want iemand haalde ons op om richting de paarden te gaan. Het leek net de Antillen! Want we werden opgehaald door een busje die half uit elkaar viel en deze wegen waren ook lekker kut. Ik voelde me dus weer helemaal thuis!!!!!
Daar aangekomen werden we meteen op de paarden gehesen! En daarna hebben we een buitenrit gemaakt met nog een paar andere mensen. Helemaal leuk dus! Na een uurtje mochten we nog even draven in de bak alleen ik heb dat niet gedaan om het risico niet te nemen om een been te breken! Dan gaat mijn toekomst de prullenbak in! Hierna werden we weer veilig thuis gebracht. Daarna zijn Sanne en ik naar hard rock cafe geweest om een cocktail/smoothie te drinken. Erg lekker!!!! Nog eventjes geneusd in de winkels en daarna maar weer richting mijn huisje gelopen.
Sanne is nog even wat wezen drinken en daarna ben ik op mijn bed geploft! Zo zwaar ook he zo'n dag! Haha.
Vanavond heb ik niets meer uitgevoerd en ik ga zo lekker naar mijn bedje. Morgen weer een dagje werken. Half 9 mag ik al aanwezig zijn! Amanda zal morgen ook aanwezig zijn op mijn stage bedrijf! Dus dan zal ik haar alles laten zien. Hopelijk gaat de tijd dit keer wat sneller. Ik zie namelijk amper het zonlicht!!

Slaap lekker mensen! Good night!
Kisses

  • 01 Juni 2014 - 22:24

    Mama:

    Weet je nog wel hoe dat grote gele ding heet wat aan de hemel hangt?? En nee, het is niet de MAAN!! Maar lekker joh, leuke dingen doen op Malta. Alles gaat zo snel.Wij hebben vandaag ook een topdag gehad. En je broer helemaal. In allerlei auto's gereden op het circuit van Zandvoort. Dus die was helemaal gelukkig!!Maar je hebt alle foto's al gezien. Hele dikke kus muis en veel plezier morgen met Amanda in het Hilton. Mama xxxxxxxxxxxxxxx

  • 01 Juni 2014 - 23:05

    Opi En Omi:

    Net zoals in Curacao, daar reden jullie ook paard. Dat waren van die slome dingen dat weet ik nog wel, maar dat zal de hitte wel geweest zijn.
    Morgen werken en daarna nog twee dagen en dan vakantie vieren. Dan wordt het zon, zee en strand en lekkere drankjes drinken. Heel veel liefs en dikke koesjaas van ons Opi en Omii

  • 01 Juni 2014 - 23:32

    Peter:

    Vandaag dus een leuke (Antilliaanse) dag gehad. Lekker op het paard gereden met 1 PK. Je broer vandaag ook maar dan met een Porsche, Ferrari, Lamborghini, en Auston Martin. met tussen de 400 en bijna 600 PK. Allemaal dus een topdag gehad. Jij op Malta en wij op Zandvoort. Groetjes Papa. XXX

  • 02 Juni 2014 - 19:52

    Bea:

    Hè Ankie,

    Hoe ging het op Bonfire? Lekker hoor zo met de paarden een buitenritje maken. Ik dacht dat je wel spierpijn zou krijgen maar jullie hebben niet gedraafd met de paardjes! Heel verstandig hoor. Nog even bikkelen meid en dan lekker vakantie begrijp ik! Nou geniet er maar lekker van. Ik moet ook nog een paar dagen en dan ben ik ook even vrij voor anderhalve week.

    Dikke tut van Bea.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aileen

Actief sinds 04 April 2014
Verslag gelezen: 363
Totaal aantal bezoekers 32366

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

Stage op Malta

Landen bezocht: