Voor de 2e keer de Blue Lagoon! - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu Voor de 2e keer de Blue Lagoon! - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu

Voor de 2e keer de Blue Lagoon!

Door: Aileen

Blijf op de hoogte en volg Aileen

29 Mei 2014 | Malta, Malta

Vandaag gingen we een dagje naar de blue lagoon. Ik stond rond half 11 bij het hotel van amanda. Daar werden we opgepikt door een busje die ons bracht naar het einde van het eiland. Waar je ook opstapt om naar gozo te gaan.
Onderweg vertelde de driver nog erg veel dingen over het eiland en dat was wel erg leuk om te horen! Ook zijn we nog even langs pop eye village geweest. Hier hebben we foto's kunnen nemen. Daarna zijn we naar de haven gegaan om daar op te stappen op de speedboot! Dat was echt heel gaaf! Hoe harder over het water hoe beter! Lekker over dat water heen rammen!
Daarna kwamen we aan bij de blue lagoon. In het begin had ik het erg koud, maar daarna werd het lekker warm. We konden geen plekje vinden op het strand dus we zijn op de rots gaan zitten. Maar dat was ook prima te doen. Tussen de middag lekker een broodje gekocht. En daarna nog geprobeerd om het water in te gaan. Maar er waren overal kwallen! Wendy was al 2 keer gestoken. Dus ik dacht: ze komen er wel uit! Daarna hebben we nog een rondje gedaan over het eiland en erg mooie plaatjes geschoten.
Rond 4 uur zijn we weer terug gegaan met de boot! Dat was weer zo gaaf! Hij had er aardig de gas erin! Dus ik kwam weer zeik nat aan wal. Prachtig! Ik heb genoten.
Daarna zijn we weer naar huis gereden met het busje. De dames gingen douchen en ik ben lekker alleen een ijsje gaan eten bij het strand. Ook om even op te drogen voordat ik naar huis ging lopen. Thuis heb ik heerlijk gedoucht en daarna kwamen amanda enzo ook hier. We hebben lekker gegeten. Ze zijn niet al te laat weer naar huis gegaan omdat iedereen gesloopt was van een dagje strand.
Ik ga ook zo lekker slapen. Morgen heb ik weer school en een gesprek met Simon.

Slaap lekker mensen!
Xxxxxxx

  • 29 Mei 2014 - 22:37

    Papa:

    Zo weer een leuke dag zo te lezen. Het blauwe water zoals op Curaçao en Aruba. Heerlijk. Lekker hard varen in een speedboot. kan je straks ook doe met de superrib of als boardingteam. Kan wel merken dat je altijd nabij het water bent opgegroeid. Las dat oma geen kaart kon sturen. Nou ze heeft het adres gehad toen wij naar het feest van Ria en Henk moesten. Ze kan natuurlijk ook even bellen want wij hebben het toch ook. Inmiddels heb je al een hele wand vol met kaarten zag ik op FB. Nou geniet er nog van want. Morgen de laatste dag voor de moeder, zus en vriend van Amanda. Dan weer even terug naar basics. Maar het is zo weer 11 juni.
    Mama ligt al op bed, was moe en moe morgen weer werken. Ik natuurlijk niet, pas dinsdag weer. Ben druk bezig met de routekaart voor Canada. Nou was het weer welterusten en tot morgen. KusXXX

  • 29 Mei 2014 - 23:10

    Opi En Omi:

    Wat een heerlijke dag heb je gehad. IK heb de foto's gezien, helemaal geweldig. Misschien ligt er weer een kaart van Opi als je morgen op school komt en die kan je weer aan je "wall of fame" ophangen. Ook wij kijken al uit naar 11 juni, want vanaf Schiphol komen jullie hier langs en kunnen we je alvast even knuffelen. Heerlijk. Lieffie een rustige dag morgen, slaap lekker en dikke knuffels van ons Opi en Omi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aileen

Actief sinds 04 April 2014
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 32365

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

Stage op Malta

Landen bezocht: