Producten - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu Producten - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu

Producten

Door: Aileen

Blijf op de hoogte en volg Aileen

22 Mei 2014 | Malta, Malta

Hee hoi! Nou vandaag vroeg een berichtje! Ik moest vandaag naar stage. Ik moest er om half 10 zijn. Ik had de wekker gezet om 8 uur, maar ik schrok pas om 5 over half 9 wakker. Whoepss! Dat was dus snel aankleden en eten.
In de ochtend ben ik behandelkamers netjes opgeruimd. En ik heb ook nog een rugmassage gegeven aan een vrouw. Ik heb zelfs ook nog geprobeerd om producten te verkopen. Ik dacht gewoon, ik doe het anders komt het er nooit van. Ze heeft uiteindelijk het product wat ik aanraadde niet meegenomen maar wel een ander product! Ik krijg als het goed is 15% van het bedrag. Dus dat wil ik wel eens zien haha. Dus ik heb mijn eerst product verkocht!
In de middag heb ik een massage gedaan op Lina en Lina op mij. Dus ik ben weer helemaal gekraakt!
Ik mocht pas om half 7 naar huis. Dus dat was wel weer een lang dagje maar wel erg rustig.
Thuis had ik geen eten gemaakt maar de restjes opgegeten van eergisteren. Amanda kwam toen ook al thuis.
Vanavond gaan we lekker de clubs en de kroegen bezoeken! Heerlijk weer eens een borrel drinken met amanda! Zaterdag komt haar zus en mama ook gezellig op gezoek voor een week! Dus weer een hoop leuke dingen doen! Ik hoef zelf niet erg veel te werken, nadat ik het gesprek met Maria heb gehad! Ik vind het heerlijk! Kan ik weer even tot rust komen.

Nou slaap lekker voor zo mensen en een hele fijne avond!

  • 22 Mei 2014 - 21:32

    Mama:

    Veel plezier vanavond en doe voorzichtig. Dikke koes mama

  • 22 Mei 2014 - 23:01

    Opi En Omi:

    Zoooooo.......je bent weer eens lekker aan het feestbeesten!!! Veel plezier en truste voor straks.
    Liefs en knufs van ons Opi en Omi

  • 23 Mei 2014 - 11:28

    Truus:

    Je had je slaap echt nodig als je door de wekker heen
    slaapt,maar nog net op tijd.Leuk gehad gisteravond?

    Liefs en groetjes Oma Donja

  • 23 Mei 2014 - 12:25

    Bea :

    Zo ouwe slaapkop !! Maar goed dat je op tijd wakker werd. Ik hoop dat jullie een leuke avond hebben gehad en de schade hebben ingehaald ! Volgende week weer netjes gedragen he? Wel lekker dat je niet zoveel hoeft te werken de komende week. Veel plezier met de familie van Amanda.

    Dikke kus , Bea.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aileen

Actief sinds 04 April 2014
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 32353

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

Stage op Malta

Landen bezocht: