Zwembad - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu Zwembad - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu

Zwembad

Door: Aileen

Blijf op de hoogte en volg Aileen

21 Mei 2014 | Malta, Malta

JEEEEEEEJ Vandaag een dag vrij! Heerlijk uitgeslapen. Amanda nog dag gezegd want die moest naar haar stage. Ze moest weer 11 uur beginnen. Daarna ben ik mijn nest weer ingegaan, haha! Lekker boeiend! Daarna ben ik lekker gaan douchen. Amanda had haar nieuwe matras vandaag ook gekregen dus die heb ik op haar bed gelegd en de oude heb ik naar beneden gegooid.
Na het eten ben ik naar school gegaan om post op te halen. Van mama had ik 2 tasjes gekregen die ik kan opvouwen tot een bolletje. Heel handig om een kleine boodschap te doen bij de supermarkt! En van omi en opi had ik ook weer een vet leuke kaart! Super bedankt! Mijn muur gaat de goede kant op met de kaarten! Daarna ben ik naar het Hilton gegaan om daar aan het zwembad te liggen. Het was bloedheet dus ik ben na 2 uur weer weggegaan. Toen ben ik naar het strand gelopen om een ijsje te halen. Lekker opgegeten op een bankje en naar mensen kijken. HEERLIJK!
Daarna ging ik weer lekker naar huis en nog bij een kraampje lekkere aardbeien gehaald. Deze had ik met mama al eerder gehaald en het was heerlijk! Dus thuis heb ik een halve bak op gegeten. Daarna weer lekker gekookt voor Amanda. Ik een stukje zalm en amanda een hamburger. Van vis gaat ze over haar nek, hahaha.
Vanavond hebben we meer dan een uur op skype gezeten met de liefste meisjes, Rabia en Nienke! Weer veel gelachen en duimen dat ze nog naar Malta komen op vakantie! Daarna heb ik nog met mama en papa op skype gezeten. Weer heerlijk even bijgekletst.
Nu ga ik lekker slapen, want morgen moet ik weer naar stage toe!

Slaap lekker lieve mensen en tot morgen!

  • 21 Mei 2014 - 22:43

    Bryan:

    En ik kwam ook nog binnen terwijl je aan het skypen was met mama!!! Lekker die dagen vrij! Lekker bruin bakken haha! Nou later zusterrr! <3 *ha gayyyy*

  • 21 Mei 2014 - 23:06

    Opi En Omi:

    Dat was een heerlijke dagje rust, zon en en ijsjes! Lekker bijgekomen? Is er aan jouw bedje nog niks gedaan? Morgen sterkte op je stage, misschien mag je nu wel een keertje nagetjes lakken. Liefs en knufs van ons Opi en Omi

  • 24 Mei 2014 - 19:37

    Truusr:

    Helaas heb je van Oma nog geen kaart(en) ontvangen!
    Ik heb n.l. geen adres van je.

    Liefs Oma Donjaxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aileen

Actief sinds 04 April 2014
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 32414

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

Stage op Malta

Landen bezocht: