Bye bye girls - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu Bye bye girls - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu

Bye bye girls

Door: Aileen

Blijf op de hoogte en volg Aileen

16 Mei 2014 | Malta, Malta

Vandaag is het alweer vrijdag! De tijd gaat zo snel. Vandaag geen stage dus maar school. Ik had eigenlijk op 8:45 school, maar ik had geen zin om zo vroeg te beginnen dus ik ben later naar de les van Amanda toe gegaan. Ik was namelijk kapot. Maar het is toch niet verplicht, dus beter dat ik ben gegaan dan niet!
We hebben eerst lekker uitgeslapen. Daarna wou ik een douche nemen maar het warme water was op. Dus dat was een navy shower onder koud water. Daarna lekker opwarmen op het balkon met een bakkie en een muziekje. Heerlijk! Daarna hebben we broodjes in de oven geduwd.
Pas rond een uurtje of 1 zijn we richting school toegelopen om te kijken of we post hadden. Ik heb een hele mooie grote kaart gekregen van lieke! Echt een super mooie kaart en ik vond het super leuk! Ook heb ik weer 2 kaartjes gekregen van mama, met daarin kaartjes voor handdoeken te lenen van het Hilton. Stinkerd haha. Daarna zijn Amanda en ik naar het Hilton gegaan om daar bij het zwembad te gaan liggen. Het was wel redelijk warm, alleen het water was dit keer vet koud! Daar hebben we een klein uurtje gelegen omdat we om 3 uur op school moesten zijn. Dus we hebben daar snel gedoucht en aangekleed! We kwamen iets later, haha whoepsieeeeee. Tim was daar ook op ons aan het wachten tot dat we de les ingingen. Ik heb daar aan de leraar gevraagd of ik in deze les geplaatst mocht worden. Daar dee hij helemaal niet moeilijk over en alles werd meteen om papier geregeld! Ik viel bijna in slaap, en we waren meer aan het giechelen dan aan het opletten. Het is wel een vet lieve leraar. In de pauze heb ik met tim nog een hamburger gehaald bij de burgerking! En daarna moesten we weer de les in tot half 7. We moesten een kwartier eerder weg!
Thuis hebben we weer lekker gegeten! Daarna was het pootjes op de bank en luieren! Ik heb net met Amanda de andere dames totziens gezegd omdat zei morgen weer naar Nederland vertrekken. Voor hun zit het er alweer op! Die 6 weken zijn echt heel snel gegaan! Het voelt namelijk al 2 weken ofzo. Nu ga ik lekker maffen want morgen moet ik weer aan de bak! En ik ben al moe.

Slaap lekker!
Xxxxxx

  • 16 Mei 2014 - 22:43

    Mama:

    Kaartjes voor de handdoeken inleveren!! Dan kunnen jullie incognito bij het zwembad liggen:)
    Werk ze voor het weekend. Wij gaan aan de BBQ!!! Dikke kus mama xxxxxxxxxxxxxx

  • 16 Mei 2014 - 22:50

    Peter Suijkerland:

    Kijken of het gaat lukken met de kaartjes bij het zwembad. Wellicht kan je ze beneden bij de Fitness inleveren. Ze vertegenwoordigen 20 euro dus niet zo afstaan, mocht het niet lukken. Je mag immers zwemmen met toestemming en je heb 20 euro borg betaald (wiewiepppp, not dus) Met zo'n handdoek val je helemaal niet meer op, haha.

  • 16 Mei 2014 - 23:12

    Opi En Omi:


    Al weer 6 weken dat je weg bent. Het is inderdaad heel snel gegaan. Wat krijgen jullie terug? Weer Nederlandse meiden?
    Morgen weer werken........het is allemaal best heftig. Als je die paar dagen in Nederland bent kan je misschien even bijkomen. Werkse morgen en weer tot mails. Dikke knuffels Opi en Omi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aileen

Actief sinds 04 April 2014
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 32355

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

Stage op Malta

Landen bezocht: