Heel druk! - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu Heel druk! - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu

Heel druk!

Door: Aileen

Blijf op de hoogte en volg Aileen

17 Mei 2014 | Malta, Malta

Vandaag moest ik weer stage lopen. Ik dacht dat ik om 9 uur moest beginnen maar in de ochtend kwam ik voordat ik weg wou erachter dat ik pas 10 uur moest beginnen. Whoepsiee, dus ik nog even mijn nest in!
Toen ik op stage aankwam moest ik meteen in behandeling! Deze man was zeer tevreden hoe ik masseerde en hij vroeg meteen of ik morgen ook moest werken. Dus hij heeft mij weer geboekt en hij neemt nog iemand mee! Haha, dus ik lag helemaal in een kreukel. Daarna heb ik nog een paar klantjes gehad!
Er was nog een misverstand tussen de klanten en Maria. Er was namelijk iets helemaal verkeerd geboekt. Maar dan wordt ik aangesproken door die klanten, dus dan moet je je gaan verdedigen in het engels en proberen dingen uit te leggen. Dat vreet wel aan je. Dus ik ben na al die massages van vandaag wel helemaal gesloopt! Ook moest ik een basin boven Maria een rug massage geven. En ik kreeg een dikke veer in me reet, omdat ik vet goed masseerde ofzo. Nou dik compliment! Dat was wel leuk!
Ik mocht pas rond half 8 weg naar huis. Ik had namelijk een klant om 6 uur voor een massage van 1 uur, maar die was te laat!
Daarna ben ik lekker naar huis gegaan. Amanda was al thuis van werk dus die was eten aan het koken. Daarna heb ik nog 3 kwartier met mama op skype gezeten! Het internet is in het appartement weer beter! Heerlijk om dan niet meer naar de Mac Donalds te hoeven voor de WIFI.
Straks lekker slapen, want morgen moeten we weer werken! Dus geen party voor ons vanavond:(
Owja en ik heb nog 20 euro fooi gehad vandaag:)

Slaap lekker!
Xxxxxxxxx

  • 17 Mei 2014 - 22:11

    Ellen&Rien&Bickel:

    Goed je best gedaan Annie.Zo komen de fooien wel binnen!!...Kun je weer wat leuks voor kopen . Groetjes van ons...

  • 17 Mei 2014 - 22:28

    Mama:

    Weer een drukke dag achter je kiezen. Morgen er weer even tegen aan. Maandag lekkere vrije dag. Slaap lekker voor zo. Kus mama xxxxxx

  • 17 Mei 2014 - 22:58

    Opi En Omi:

    Dat was een vet drukke dag dus voor je en morgen nog een. Heerlijk dat je complimenten krijgt voor die massages. je doet het dus goed en dat blijkt wel aan de fooi.
    Was leuk vandaag hé met die apps en foto's. Leuk dat je er aan hebt gedacht, heel lief van je.
    Slaap lekker en sterkte voor morgen. Liefs en dikke knuffels van ons, Opi en Omi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aileen

Actief sinds 04 April 2014
Verslag gelezen: 19399
Totaal aantal bezoekers 32391

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

Stage op Malta

Landen bezocht: