Zr.Ms Zeven Provinciën - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu Zr.Ms Zeven Provinciën - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu

Zr.Ms Zeven Provinciën

Door: Aileen

Blijf op de hoogte en volg Aileen

11 Mei 2014 | Malta, Malta

Vandaag moesten we vroeg opstaan, want wij gingen naar het schip Zr.Ms Zeven Provinciën! Echt super gaaf! Ik had er zo een zin in, en ik vond het zo een leuke verrassing. Die lach kon niet meer van mijn gezicht af, prachtig gewoon!
Dus wij gingen rond een uurtje of 9 richting het schip toe. Daar zou een collega van papa op ons wachten. Hij zou mij door het schip rondleiden. Ook al heb ik het al 100 keer gezien. Maar het blijft mooi! Dus eerst hebben we even wat gedronken, en daarna heeft joris ons het schip laten zien. Amanda was ook mee. Ik vond het ook wel heel erg leuk om het aan haar te laten zien.
Mama en papa kwamen natuurlijk overal bekenden tegen van de west. Dus die hebben ook nog even staan ouwehoeren. Het schip lag hier maar voor een paar uurtjes. Hij kwam om 8 uur aan en verliet het eiland weer om half 4. Zr.Ms Zeven Provinciën gaat naar Somalie voor anti-piraterij.
Rond een uurtje of 1 zijn wij weer van boord gegaan. En daarna hebben we lekker een ijsje gegeten op een terrasje. Heerlijk! Het is hier bloedheet, dus goed insmeren.
Vanmiddag hebben we lekker bij het zwembad gelegen. Dus het was lekker chill vandaag! Echt een top dag. Het is alleen jammer dat papa en mama morgen vroeg al weg gaan en dat ik ze vanavond doei moet zeggen. Maar ik zie ze over 6 weken weer! De tijd gaat echt zo snel, want we zitten nu al op de helft! Voor dat ik het weet zit ik weer in Nederland.
Ik ga nu lekker naar huis om samen met mama eten te koken. Daar had ik zin in, om lekker te koken! Daarna zal ik in mijn appartement blijven. Mama en papa zullen dan terug gaan naar het hotel. Die moeten morgen heel vroeg opstaan! Hier heb ik nog internet en daar helaas niet meer, vandaar zo vroeg een berichtje.
Ik heb echt een top week gehad! Het leek net alsof ik vakantie had! Ik heb hele erge zin in mijn toekomstige baan bij de marine. Alleen eerst ga ik nog van Malta genieten! Mama en papa ik ga jullie missen en tot over 6 weken!<3
Hou van jullie!

En een hele fijne avond mensen.
Xxxx

  • 11 Mei 2014 - 19:36

    Opi En Omi:

    Wat een super dag voor je. Ik heb de foto's gezien bij Bryan, vandaag helemaal geweldig. Wij hadden ook een super dag maar dat lees je wel. Vanavond afscheid van je ouders, dat is wel even slikken. Maar over 14 dagen komt de moeder en zus van Amanda en heb je weer even wat anders. Daarna is het nog drie weken om te genieten van het vrije leven, feesten, zon, zee en strand. Oh ja je moet ook nog tussendoor werken. Gna. Dag lieffie, geniet nog van het eten vanavond dat je met je moeder samen nog kookt, slaap lekker en morgen weer aan de bak? Liefs en knufs van ons Opi en Omi

  • 11 Mei 2014 - 22:10

    Ellen&Rien&Bickel:

    Zo kanjer .wat heb je een leuke week gehad met je ouders.En dan deze dag als toetje.En dan nog even bootje kijken met Joris ....ik blijf hem herinneren als de man van de blokjes......De oudjes zullen nu wel onder het dekbed liggen........ben benieuwd morgen naar.hun avonturen ......en of ze ook bruin zijn..........het is hier beeste weer trouwens....Tot morgen..tsjuus.

  • 12 Mei 2014 - 07:40

    Mama:

    JAAAAA, het was ook super gezellig. We hebben genoten van ons weekje Malta. Van alles gezien maar vooral ook jou de hele week kunnen knuffelen!!! Als toetje naar het KM schip. Lieffie, tot over 6 weekjes. We skypen en appen weer. Hele dikke kusjessss en bedankt voor alles van de week. Xxxxxxxxxxx mama

  • 12 Mei 2014 - 20:39

    Coert:

    Helemaal goed.. Als je de EVO goed doorloopt en naar de Tromp komt mag je volgend jaar zelf op piraten jacht...
    Veel plezier daar nog even, geniet van de vrijheid!
    Groeten, Coert, Carina, Jesse en Bas..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aileen

Actief sinds 04 April 2014
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 32354

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

Stage op Malta

Landen bezocht: