Sightseening Valletta - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu Sightseening Valletta - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu

Sightseening Valletta

Door: Aileen

Blijf op de hoogte en volg Aileen

06 Mei 2014 | Malta, Malta

Hello mensen. Vandaag hebben we weer leuke dingen gedaan! Vanmorgen hebben we eerst uitgeslapen en ontbeten. Daarna zijn we met de bus naar Valletta gegaan. Het was beter met de bus te gaan dan met de auto, omdat er ook amper parkeergelegenheid is in de hoofdstad. Daar heb ik papa en mama allemaal dingen laten zien die ik zelf ook heb gezien bij de rondtour van ESE.
Ook een beetje cultuur gesnoven! We hebben heerlijk half in het zonnetje op een terrasje gezeten om wat te drinken met zoetigheid. Bij het oudste cafe van Valletta. Natuurlijk wil ik niets missen van eten, dus heb ik echt iets lokaals van Malta gegeten, oftewel Patizzi. Dat is een bladerdeeg broodje met een vulling van boontjes of kaas erin. Het is wel lekker, maar voor mij niet een herhaling.
Daarna hebben we nog lekker winkeltjes gesnoven. Papa hebben we even bij de Mac Donalds geparkeerd en daarna zijn wij even de bodyshop ingerend.
Weer terug bij het hotel heb ik alle moed verzameld om in de auto te stappen bij papa. Haha nee grapje. Papa rijd helemaal prima, zelf als het stuur links zit! En daarna zijn we naar de Lidl gekard! Daar hebben we boodschappen gedaan en hebben we even voor ons water en cola ingeslagen. Dan hoeven we daar niet meer mee te tillen.
Dus we hebben alle meuk bij ons in het appartement geflikkerd en daarna zijn we naar het hotel gereden.
Rond een uurtje of 7 zijn we naar mijn thuis gegaan en hebben we lekker gekookt! Aardappels, broccoli en een cordon bleu! Amanda kwam ook van haar werk af, dus die hebben we ook gevoerd! Daarna hebben we lekker opgeruimd en nu zijn we weer terug in het hotel. Amanda hebben we verlaten. Nu broer op skype en we zitten in de lobby. Weer even heerlijk dat mijn ouders hier zijn en ik ben aan het genieten, hihi! Morgen informeren om te kunnen duiken met papa.
Slaap lekker mensen en tot morgen!

Xxxxx je vakantieganger

  • 06 Mei 2014 - 22:13

    Mama:

    Het is heerlijk hier. Super aan het genieten!! Alleen autorijden, ik vind het maar niks. Zit met samen geknepen billen in de auto!Stuur zit echt aan de verkeerde kant en ze rijden ook verkeert!!Morgen kijken of ze nu wel aan de goede kant van de weg rijden:) Xxxxxx

  • 06 Mei 2014 - 23:07

    Opi En Omi:

    Wat klinkt dat allemaal heerlijk en gezellig. Fijn genieten van elkaar, het mooie weer en het lekkere eten. Ga zo door deze week. liefs van ons Opi en Omi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aileen

Actief sinds 04 April 2014
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 32356

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

Stage op Malta

Landen bezocht: