Chillen met die billen - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu Chillen met die billen - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu

Chillen met die billen

Door: Aileen

Blijf op de hoogte en volg Aileen

30 April 2014 | Malta, Malta

Vandaag kon ik heerlijk uitslapen want ik had een vrije dag! Amanda moest dit keer wel werken, maar die kwam na een uurtje alweer terug. Omdat ze zich nog steeds niet lekker voelde werd ze naar huis gestuurd door stage.
Vanmorgen heb ik eerst de was even in de wasmachine gepropt beneden en daar opgehangen. Heerlijk weer schoon!!
Daarna ben ik met Amanda en Chelsea naar het strand gegaan. Het was echt super warm! Niet normaal. Dit keer stond er namelijk echt amper wind, dus de zon brandde echt vel. Op het strand hebben we nog een beker fruit gehaald. Zoo lekker! Amanda is eerder naar huis gegaan, omdat ze zich echt niet lekker voelde. Ze is thuis naar haar nest gegaan. Ook hebben we nog een ijsje gehaald voor de verkoeling.
Rond een uurtje of 5 zijn we weer naar huis gegaan. De lift deed het al een paar dagen niet, maar nu is hij gelukkig weer gemaakt! Dus hoef ik geen 60000 trappen meer op.
Vanavond lekker de resten van avond eten opgegeten! En daarna lekker gedoucht. Ik zou eigenlijk vanavond naar een vuurwerkshow gaan, maar ik ben uiteindelijk niet gegaan. Ik had niet zo een zin en op Curacao heb ik toch al genoeg vuurwerk gezien. Dus ben ik maar als huisvrouwtje de was gaan opvouwen en strijken. Mijn kast/kamer is dus weer helemaal netjes!
Nu ga ik lekker slapen, want morgen staat er weer een lange dag op mij te wachten op stage. Sleep well<3

Xxxxxx

  • 30 April 2014 - 23:00

    Opi En Omi:

    Ohhhh wat heb een lekker dagje achter de rug, zon, zee, strand en de was gna. Je kan er morgen weer tegen aan. Slaap lekker en tot morgen. Liefs, koesjaaaas en knufs van ons Opi en Omi

  • 30 April 2014 - 23:23

    Peter:

    Weer echt wat huishoudelijke taken gedaan, zelfs strijken. Dat het zo warm is, op het weerbericht zie ik 24 graden dus dat valt toch wel mee. Maar lekker op het strand en dat is lekker vol te houden. Hopelijk is Amanda snel weer beter want ze is al weer een paar dagen aan het kwakkelen. Welterusten en tot morgen. Ik heb nu vakantie tot 20 mei. Liefs Papa.

  • 01 Mei 2014 - 16:08

    Mama:

    Wat een heerlijke dag heb je achter de rug. En je kledingkast ziet er prachtig uit. Ga je dat thuis ook doen :-P? Kus mama


  • 01 Mei 2014 - 18:07

    Truus:

    Je hebt nu niet je moeder die de was voor je doet,het moet toch gebeuren.
    Ook nog strijken, zo warme klus.Maar lekker naar het strand geweest,krijg
    je al een kleurtje? Gezellig met die meiden.

    Groetjes Oma Donja xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aileen

Actief sinds 04 April 2014
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 32359

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

Stage op Malta

Landen bezocht: