Vermoeid - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu Vermoeid - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu

Vermoeid

Door: Aileen

Blijf op de hoogte en volg Aileen

01 Mei 2014 | Malta, Malta

Ik ben helemaal versleten! Vandaag moest ik om half 10 beginnen en ik mocht weer pas op half 8 weg. Dat zijn echt lange dagen. Zeker als je de hele dag ook nog full body massages aan het geven bent. Vandaag heb ik wel weer 20 euro aan tips weten binnen te slepen. Vanmorgen had ik om 10 uur al mijn eerste klant en op half 8 de laatste. Ik heb wel ergens in de middag een lekkere body scrub gehad. Daarna lekker gedoucht! Dus mijn huidje is weer helemaal zacht<3
Bij de pauze hadden ze weer lekkere pasta in de keuken, dus dit pasta monster heeft dat weer lekker opgegeten!
Omdat gisteren de lift het niet deed en ik 1000 keer op en neer moest lopen omdat ik 5 1 euro’s moest verzamelen heb ik nu ook verrekte spierpijn! Haha, dat is gewoon te erg!
Toen ik thuis kwam had Amanda weer lekker pasta klaar, hihi! Dus weer lekker smullen. Het plan was om vanavond op stap te gaan, maar Amanda is ook niet lekker en ik ben dood moe. Dus we gaan dan maar lekker een filmpje kijken en op tijd slapen. Morgen om half 4 tot 7 school, dus eerst maar lekker uitslapen en boodschapjes doen.
Nog een hele fijne avond toegewenst.

Kisses

  • 01 Mei 2014 - 21:15

    Mama:

    Lekker slapen muis. En beterschap aan Amanda. Gaat lekker zo met de fooien. Je wordt alleen niet slapend rijk;) truste en tot morgen mama xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 01 Mei 2014 - 23:02

    Opi En Omi:

    Dat was dus een behoorlijk druk dagje. Nog even volhouden en dan staan je ouders gezellig bij je op het eiland en dan kunnen jullie leuke dingen doen. Lekker uitslapen, rondtoeren, zwemmen en lekker eten. slaap lekker en tot morgen. dikke kus Opi en Omi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aileen

Actief sinds 04 April 2014
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 32414

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

Stage op Malta

Landen bezocht: