NedAus - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu NedAus - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu

NedAus

Door: Aileen

Blijf op de hoogte en volg Aileen

18 Juni 2014 | Malta, Malta

Ik had het gisteren te druk met andere dingen vandaar zo laat een berichtje van mij!
We hebben eerst tot vet laat uitgeslapen! Daarna zijn we naar het hotel van Rabia en Muriel gelopen om daar bij het zwembad te liggen. Ook een erg leuk zwembad. Ik heb al vet veel hotels gezien hier op Malta! Bij het zwembad was het heerlijk! Zonnetje stond vol te branden, dus goed smeren.
Rond half 5 zijn we weer naar ons appartement gegaan om eten te koken, te douchen en te eten. Ondertussen zijn de dames onder de douche gesprongen terwijl de gaarkeuken stond te koken. We hebben meteen eten gekookt voor aankomende paar dagen!
Ondertussen hebben we Nederland-Australie aan gezet. Nadat we snel ons eten naar binnen hadden geschopt zijn we naar Soho gelopen om daar de wedstrijd verder te kijken. Maar ondetussen was het al 1-1!
Wat een prachtige wedstrijd maar erg spannend!!! Het was zo mooi om dit op Malta mee te mogen maken!
Na de wedstrijd gingen we nog een ijsje eten bij het strand om het te vieren maar eerst moesten we ons even door de oranje meute heen vouwen. Amanda was al naar huis gegaan, omdat ze niet naar het strand wou.
In de avond hebben we ons nog klaar gemaakt voor een avondje stappen! Iedereen was ook nog oranje dus je kon precies zien wie Nederlands was. Rond 5 uur waren we weer thuis. Maar er was die avond echt iets heel grappigs haha. Er kwam een Spaanse meid naar mij toen en ze vroeg om een peuk, maar die had ik niet. Toen vroeg ze waar ik vandaan kwam. Nederland dus en zij Spanje. Dus het ging weer over voetbal, dus ik zeg 'wij hebben jullie verslagen!' Maar dat vond ze niet zo leuk, en bovendien was het als een grap bedoelt. Ze was stom dronken en ze wou meteen vechten. Ze tikte me de hele tijd aan en dat vond ik zeer irritant. Toen ging bij mij het licht uit. Dus ik zei 'don't touch me anymore!'. Toen moesten haar vriendinnen haar tegen houden en ik lag helemaal stuk van het lachen. Stom wijf. 1 kop kleiner dan ik, dus ik ging even staan. Wat het nou was.... Ze wou graag geslagen worden omdat ze dan in Spanje kan zeggen dat ze heeft gevochten en dat is stoer ofzo. Maar hier sta ik boven. Kinderachtig gedoe. Haar vriendinnen zeiden ook dat ze niet spoorde en dat fake dronken is.
Nou ik piste zowat in me broek toen ze me wou slaan. Daarna ging ze ook nog naar Muriel. En later probeerde ze het ook nog bij een wat oudere vrouw. Maar ik had de avond van mijn leven, want als je gaat lachen worden ze nog pissiger. Als ze een klap had uitgedeeld was ik er boven op gegaan!
Verder heb ik een vet leuke avond achter de rug! Ik ga nu weer lekker naar het strand en jullie horen vanavond weer van mij! Of anders morgen aangezien ik mijn koffer moet inpakken en ik ga vanavond weer uiteten en stappen.

Kisses!

  • 19 Juni 2014 - 14:02

    Opi En Omi:

    Lekker ding, Je unieke stage zit er bijna op. Eentje die je altijd bij zal blijven. Wij zijn door je blog, onze dagelijkse e-mailtjes en kaarten op de hoogte gebleven van jouw fijne tijd op Malta van jij van ons leven hier.
    Morgen vieren we Opi’s verjaardag met een jaarlijkse lunch in Blaricum vergezeld van onze goede vrienden. Zaterdag ( we hebben natuurlijk op jou gewacht) vieren we Opi’s 73e door met z’n elven gezellig te borrelen en uit eten te gaan. Een goede en warme familieband is onbetaalbaar, daar zijn we ons van bewust en dankbaar voor. Dag snoezepoes we zien je zaterdagmorgen. Nog een dagje feesten, dan koffer pakken en weg wezen. Dikke koesjaas en knuffels van ons Opi en Omi.

    P.S. heb je die foto van je vaders hoofd al gezien???

  • 19 Juni 2014 - 14:54

    Ellen&Rien&Bickel:

    Zo dat is lekker feesten en beeste....Helemaal goed...en als je thuis komt ...zet opi zijn feestmuts op....tralala....73 en eruit zien als een jonge god...Geniet met de meiden van je laatste dagje ...tralllaa....Maandag boetballen kijken aan de.florijn.......oranje boven .....trallalala......xxxx

  • 19 Juni 2014 - 15:03

    Peter:

    He ouwe vechtersbaas. Alles nog in de hand?
    Ik ben gewond. Gaatje in mijn hoofd want het moedervlekje is weggehaald.
    Kan me haar straks nog korter en kan je gerust scheren zonder er achter te blijven hangen.
    Binnenkort de snor
    Gr papa

  • 19 Juni 2014 - 18:16

    Mama:

    Nog 1 dagje!!!! En dan is het gedaan met je feest beesten :-)) geniet ervan moppie, tot zaterdag morgen. Koes mama xxxxx

  • 19 Juni 2014 - 19:45

    Truus:

    Dat was even knallen met die dronken Spaanse (olé) Je bent er zonder blauwe plekken van af gekomen.
    Zo iemand moet je op afstand houden alleen leuk om naar te kijken!Je bent de laatste avonden
    aardig aan het feesten,lekker genieten. Morgen(20) laat Eric en Inge Ebby inslapen.Ze voelde zich niet lekker.
    .Een echo laten maken en dit was de uitslag,een buik met tumoren Zij kan gewoon niet langer, voor er nog meer problemen komen.In overleg met de dierenarts hebben ze voor morgen die afspraak gemaakt.Bas
    en Roos zijn helemaal verdrietig. Ze is op een maand na 13 jaar.Dus Aileen wij wachten op een nieuwe
    boxer in de Fam.

    Groetjes en Liefs, Oma Donja xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aileen

Actief sinds 04 April 2014
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 32314

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

Stage op Malta

Landen bezocht: