Familie Ekkelenkamp - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu Familie Ekkelenkamp - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu

Familie Ekkelenkamp

Door: Aileen

Blijf op de hoogte en volg Aileen

24 Mei 2014 | Malta, Malta

Vandaag een laat verslag! Ik had er helemaal geen tijd voor gehad. En morgen ochtend hem ik er ook helemaal geen tijd voor, vandaar rond deze tijd, haha!
Ik moest vandaag naar stage. Ik moest er om 10 uur zijn. In de ochtend was er niet veel te doen voor mij dus ik kreeg een rugmassage met hot stones. Maar tijdens de rugmassage werd er onderbroken dat ik een massage moest doen! Erg jammer, haha. Vandaag heb ik 4 hele lichaamsmassages gedaan van 1 uur en 1 rugmassage van 30 minuten. Dus ik was aan het einde van de dag wel redelijk moe. Maar gelukkig niet uitgeput zoals de vorige keer! Rond 7 uur mocht ik naar huis! Snel naar huis natuurlijk omdat de zus en de mama van Amanda er waren.
Maar toen ik thuis kwam zat danny (vriendje van amanda) ook daar op de bank als verrassing! Natuurlijk super leuk! Ik had al zo'n vaag vermoeden! Daarna hebben we lekker gegeten met zijn allen, en daarna hebben we ons klaar gemaakt om naar het appartement van hun te lopen. Daar hebben we even gezeten en daarna zijn we naar de clubs gegaan!
Ook zijn we naar een club gegaan die in het penthouse zit. De 22ste verdieping. Echt super gaaf maar daar zit een hoop geld haha. Dus we zijn maar snel weggegaan. Hopa weg entreegeld.
En nu ben ik lekker thuis. Amanda slaapt bij haar familie dus ik ben alleen in het appartement. Ook geen kamergenoot haha!
Slaap lekker mensen, ook al zitten jullie al in dromenland.

Xxxxxx

  • 25 Mei 2014 - 09:09

    Opi En Omi:

    Jij bent vroeg vandaag!!! Hoe laat moet je werken?
    Je hebt nu weer even de gezelligheid van Amanda's familie en over anderhalve week ben je lekker even hier. We kijken er naar uit.
    Liefs en knuffels van ons Opi en Omi

  • 25 Mei 2014 - 09:25

    Mama:

    Gezellig mop, weer even wat andere mensen om je heen. Vandaag extra dagje vrij. Veel plezier en geniet ervan. Dikke kus mama xxxxxx

  • 25 Mei 2014 - 14:52

    Truus Uit Dronten:

    Dat was een verrassing voor Amanda,ik hoop
    dat jullie het gezellig hebben.Vandaag lekker
    vrij. Nog even en dan ben je een paar
    dagen hier, Oma kijkt er naar uit je weer te zien.

    Liefs Oma Donja xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aileen

Actief sinds 04 April 2014
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 32399

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

Stage op Malta

Landen bezocht: