Chillinz - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu Chillinz - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu

Chillinz

Door: Aileen

Blijf op de hoogte en volg Aileen

19 Mei 2014 | Malta, Malta

Vandaag was ik een dagje vrij van stage en dat had ik echt even nodig! Ik heb in totaal bijna 16 uur geslapen. Ik ben wel een paar keer wakker geweest. Maar ik heb heerlijk geslapen!
Daarna hebben we lekker rustig aan gedaan. Ik heb een wasje gedraaid en eventjes lekker gedoucht!
Daarna zijn we met de bus naar Sliema gegaan om even lekker te shoppen! Ik heb alleen een vest en een body boter van de body shop gekocht. Meer kon ik niet echt vinden. Maar we hebben het wel erg leuk gehad.
Daarna zijn we weer met de bus naar huis gegaan, maar zoals gewoonlijk stopte de bus weer niet waar wij uit moesten. Klote vent..... Dus we moesten weer een vet stuk terug lopen. Maar eerst zijn we even naar het winkel centrum gegaan om een boekje te kopen. Daar kwamen we Jonay ook tegen, dus daar hebben we eventjes mee gekletst.
Daarna hebben we boodschapjes gedaan en naar huis gegaan. Eventjes boodschapjes opgeruimd en een cola gedronken. Toen hebben we ons omgekleed en naar de Avenue gelopen. Heerlijk uiteten! Dat was weer gezellig, en we hebben natuurlijk weer pasta gegeten!
Nu zijn we weer lekker thuis en lekker mijn bed ingekropen. Maar mijn bed kraakt weer als de tiev*s! Ik werd er zo gek van dat ik nu met mijn matras op de grond lig. Ik kijk morgen wel naar mijn bed hoe ik deze ga verbouwen!!!!!
Slaap lekker mensen. Xxxxxxxx

  • 19 Mei 2014 - 23:10

    Opi En Omi:

    Heerlijk dagje heb je gehad. En nu fijn slapen in dat piepende bed, grrrrrrrrr..........
    Morgen een fijne dag en dikke slobbers van ons Opi en Omi

  • 20 Mei 2014 - 10:31

    Ellen&Rien&Bickel:

    O wat een heerlijk piepend.krakend bed heb je
    .......!!!!!!! En die moooe pasta foto.s krijgen we ook zoon honger van.......knuf van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aileen

Actief sinds 04 April 2014
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 32395

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

Stage op Malta

Landen bezocht: