5 Senses - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu 5 Senses - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu

5 Senses

Door: Aileen

Blijf op de hoogte en volg Aileen

14 April 2014 | Malta, Malta

Goede avond.
Vandaag was dan mijn eerste stage dag! Vanmorgen moesten we half 9 ons bed uit en 10 uur op stage aanwezig zijn.
Voor de zekerheid hebben we maar een broodje meegenomen voor tussen de middag. Aangekomen bij het stage bedrijf moesten we even plaats nemen. Daarna kwam de manager van de spa. Een erg aardige jonge vrouw van 27 jaar oud. Ze is erg chill en ze liet ons meteen ook de hele spa en hotel zien.
In de ochtend heeft Iris (Nederlands meisje die ook stage daar loopt) een massage gehad. Ondertussen heb ik met een ander meisje *proberen* te communiceren. Zij is Spaans.
In middag werd ik meteen in het diepe gegooid. Ik mocht meteen masseren op klanten. Het was wel even spannend omdat ik natuurlijk nog niet hun manier van werken weet. Maar gelukkig ging de rugmassage erg goed. Iris kreeg toen een hammam behandeling. Deze gaan wij morgen ook leren. Voor de rest heb ik veel informatie gekregen. De manager was blij met haar Nederlandse studenten omdat die tenminste wel Engels kunnen, haha! Ook heb ik nog een rug massage uitgevoerd om Maria (manager). En ze gaf complimenten voor mijn massage. Daarna heb ik nog samen met Iris meegekeken naar een massage van een uur. Erg veel gelachen vandaag:).
Morgen moet ik om 12 uur pas beginnen. Woensdag, donderdag en zondag heerlijk vrij. En wij mogen ook gebruik maken van het zwembad en sauna. Voor de sportschool zou je nog informeren maar dat zou misschien ook wel gaan lukken. Owja en in de middag mochten wij gewoon lekker eten in de kantine voor het personeel. Heerlijk gegeten dus mijn broodjes kunnen thuis blijven. Ik heb een super eerste dag gehad. Erg fijne vrouw. Ik laat morgen weten hoe de hammam behandeling was!
Vanavond ga ik nog een drankje doen met de dames.

Dikke knuffelss
Aileen

  • 14 April 2014 - 20:44

    Mama:

    Super dat je het zo goed naar je zin hebt daar.
    Geniet ervan muis, het is je vreselijk gegund.
    Koes Mama

  • 14 April 2014 - 20:48

    Opi En Omi:

    wat heerlijk om te horen dat je het zo naar je zin hebt, lekker ding!!! Geniet maar met volle teugen.
    dikke kuzzzzz opi en omi

  • 14 April 2014 - 20:48

    Iris:

    Wat ontzettend leuk dat je stage zo gaaf is! :D
    Hier ga je zo te lezen wel een toffe tijd tegemoet. En lekker twee dagen achter elkaar vrij, heerlijk.'

    Lekker drankje met de meiden doen mop! En heel veel plezier morgen

    xx

  • 14 April 2014 - 21:39

    Ellen&Rien&Bickel:

    Maak ons maar gek hier.lekker in de kantine eten .lekker.zwemmen..jeetje wat een havy leven.BEN JALOERS!!!!!!!! dikke knuf
    .

  • 14 April 2014 - 21:46

    Ilse Vos:

    HOOOOI Aileen,

    De hamam is geweldig! dat ga je leuk vinden. Ik zie dat je het enorm naar je zin hebt :)
    Ga zo door!
    Love jullie

    Xx Ilse

  • 14 April 2014 - 22:02

    Peter:

    Hoi Aileen, goed te horen dat je zo leuke dag heb gehad. Fijn dat je een hoop mag in het Hilton. Het is natuurlijk een schittterend hotel. Ga maar goed verkennen voordat wij strak naar je toe komen. Liefs Papa.

  • 15 April 2014 - 10:35

    Truus:

    Fijn dat je het zo naar je zin hebt.Ik lees alleen maar leuke dingen. Als je weer thuis bent
    mag je oma ook wel eens"kneden"" haha. Geniet maar,

    Liefs Oma Donja

  • 15 April 2014 - 16:30

    Jolanda:

    Hoi Aileen,

    Leukleukleuk je verhalen! Ik lees ze altijd, geef niet altijd een reactie...;) Fijn dat je het (zo te lezen...) naar je zin hebt!! Groetjes!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aileen

Actief sinds 04 April 2014
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 32404

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

Stage op Malta

Landen bezocht: