Malta langzaam verlaten:( - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu Malta langzaam verlaten:( - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu

Malta langzaam verlaten:(

Door: Aileen

Blijf op de hoogte en volg Aileen

19 Juni 2014 | Malta, Malta

Omg nu nog 1 dag! Ik wil echt nog niet naar huis! Ik heb het namelijk zo naar mijn zin.
Vanmorgen had ik de wekker gezet. Rond half 11 was ik bij de burgerking om daar met Rabia en Muriel af te spreken. We gingen namelijk even naar baystreet om daar de winkels te bekijken.
In de middag hebben we lekker een terrasje gepakt. Amanda haar nest uitgeappt, zodat ze ook gezellig kon mee lunchen. Na het lunchen heb ik mijn bikini aan gedaan en daarna zijn we naar het zwembad gegaan. Maar eerst heb ik Rabia en Muriel mijn oude stage plaats laten zien. Amanda wou haar koffer inpakken dus die ging niet mee. Bij mijn stage keken ze naar mij alsof ik een geest was haha. Ze hadden mij daar natuurlijk niet meer verwacht. Ik heb de dames alles kunnen laten zien!
Bij het hotel is Muriel lekker op haar bed gaan liggen en Rabia en ik zijn bij het zwembad gaan liggen. Heerlijk kunnen kletsen en lekker kunnen zwemmen. Rond een uurtje of 6 zijn we weer naar ons appartement gegaan om even te douchen. Ook had ik toen mijn halve koffer in kunnen pakken.
Vanavond heb ik samen met Amanda en haar stage mensen gegeten bij een restaurant. Super gezellig, en het was een afscheid voor Amanda! Rabia en Muriel waren al helemaal ingestort op de bank dus uiteindelijk hebben we besloten om niet meer uit te gaan. Morgen gaan we namelijk een nachtje doorhalen. Ik heb net nog een deel van mijn koffer kunnen inpakken en nu ga ik lekker slapen. Ik ben van Malta echt al afscheid aan het nemen. Vind het maar helemaal niets. Ik heb zo een top tijd hier gehad! Ik wil zeker nog een keer terug! Maar het is ook soms wel lekker om weer naar huis te gaan!

Slaap lekker lieve mensen!
Kisssss

  • 20 Juni 2014 - 06:10

    Peter:

    Ja Aileen ik ken dat gevoel, had ik vorige week donderdag ook, ik wil niet weg maar het moet.
    Je heb het goed naar je zin gehad en dat is goed.
    Op naar het volgende hoofdstuk en wie weet sta je volgend jaar weer op Malta. Denken de Spa dames weer een geest te zien. Liefs Papa

  • 20 Juni 2014 - 08:48

    Opi En Omi:

    Wat een heerlijke tijd heb je daar gehad. Hard gewerkt ( en dat werd ook nog eens zeer gewaardeerd) en een super tijd op dat fijne eiland. Je bent nu helemaal opgeladen voor de grote stap in de maatschappij. Geniet er nog maar even lekker van en dan morgenochtend vroeg op, naar het vliegveld met de meisjes en weer terug naar het dagelijkse leven. Voor ons is het in ieder geval een feestje dat je weer terug komt. Dag lieffie, nog een fijne dag en avond en we zien je morgenochtend. heel veel liefs, koesjas en knuffels van ons Opi en Omi

  • 20 Juni 2014 - 18:30

    Truus Uit Dronten:

    Nog een nachtje en dan is het over. Ze dachten zeker dat je weer kwam werken!Ach je weet het nooit wat de
    toekomst brengt.Ik vind het ook fijn om mijn Suijkerland kleindochter weer te zien!!!Ik heb nu een rot avond i.v.m Ebby, ik was er vanmiddag en ze waren erg verdrietig.Ze zal er nu niet meer zijn en dat doet
    pijn voor Bas en Roos. Je weet hoe het voelde bij James. Nu lieverd een goede vlucht en ik hoop je gauw te zien.

    Liefs Oma Donja xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aileen

Actief sinds 04 April 2014
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 32332

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

Stage op Malta

Landen bezocht: