Jetski - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu Jetski - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu

Jetski

Door: Aileen

Blijf op de hoogte en volg Aileen

09 Juni 2014 | Malta, Malta

De tijd vliegt echt als je het naar je zin hebt! Morgen nog 1 dag en dan eindelijk papa mama bryan en de rest van de familie zien! Ik heb er zo'n zin in! Eerst alleen proberen de vlucht niet te missen! Gna gna
Vandaag moest Amanda helaas weer werken! Ik ben pas 12 uur mijn bedje uitgegaan. Daarna heb ik lekker in de zon gezeten op de balkon en rustig aangedaan.
In de middag ben ik naar Marco toe gegaan want we gingen varen met een jetski! OMG WAT WAS DAT GAAF!! Er waren hele hoge golfen dus ik kletste elke keer keihard op het water! Ik ga ook met vol gas die golfen in. Ik heb alleen geen foto's kunnen maken, maar het was echt ontzettend gaaf! Ik ben echt blij dat ik dit heb gedaan! Er ging een man met ons mee van de crew en hij genoot helemaal hoe ik als (meisje) over het water ging xD.
Aan het einde van middag hebben we nog even bij het zwembad gelegen. Boven op het dak dus het is daar nog lekker lang zon! Toen Amanda vrij was van haar werk ben ik naar haar toegegaan en daarna zijn Amanda, Marco en ik weer gaan uiteten. Dus ik zit weer lekker propje vol! Daarna nog een ijsje bij de mac en nu ga ik weer lekker slapen. Morgen ga ik mijn koffer inpakken en dingen regelen van stage en een taxi regelen. Veel dingen te doen en ik ben best wel zenuwachtig omdat ik er nu helemaal alleen voor sta.
Maar dan eindelijk weer even thuis! Het leven is 1 groot feest haha!
Hou van mijn pappie en mammie! Lekker slapen en ik spreek jullie morgen weer!

Kissessss!

  • 10 Juni 2014 - 07:14

    Mama:

    Ik had je wel willen zien door die golven heen, draak!!!! Geloof meteen dat je het gas open hebt gedraaid....... Wat nou rustig aan!!!! Nog 1 dagje en dan kunnen we weer knuffelen!!! Wij houden ook van jou!! Tot morgen lieffie. Kus mama xxxxxx

  • 10 Juni 2014 - 08:46

    Opi En Omi:

    Wat een super dagje op de jetski. Niks langzaam varen...open die kraan!!! Alleen jammer dat er geen foto's van waren. Je hebt onze foto's gezien van het tuinfeestje van Iris. Was weer een gezellig familie feestje.Morgenochtend feest.......heerlijk om je weer te zien. Bea komt ook lunchen. Tot morgenochtend, dikke slobbers van ons Opi en Omi

  • 10 Juni 2014 - 19:07

    Bea:

    Zoo snelheidsduivel op het water!!! Weet je zeker dat je het juiste diestvak hebt gekozen:-) Marinier zou beter bij je passen!!! De tijd gaat idd snel en morgen zien we je alweer. Een hele goede reis en een dikke kus van ons allemaal! XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aileen

Actief sinds 04 April 2014
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 32313

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

Stage op Malta

Landen bezocht: