Zwembad dag - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu Zwembad dag - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu

Zwembad dag

Door: Aileen

Blijf op de hoogte en volg Aileen

08 Juni 2014 | Malta, Malta

Vandaag heb ik weer heerlijk uitgeslapen! Amanda moest naar haar werk en ik zou naar een festival aan. Maar omdat Sanne gister avond een mooi feestje had gehad, voelde ze zich niet lekker om meer naar het festival te gaan. En ik ga dan niet in mijn eentje!
Dus ik heb vanmorgen lekker rustig aan gedaan. Mijn nagels heb ik ook weer gedaan met Shellac. Eindelijk weer nagellak op! Maar het aanbrengen bij mijzelf was weer even wennen dus ik heb bijna 2 uur lang zitten lakken!
Na een lekker douche ben ik richting het hotel van Marco gaan lopen. Hij hoefde ook niet te werken dus ik ben met hem bij het zwembad gaan liggen. Daar heb ik de halve middag en avond gelegen. De temperatuur was echt goed te doen! Maar in de middag stond het zweet alweer op mijn rug! Maar het was heerlijk afkoelen in het zwembad. In de avond ben ik weer lekker naar huis gegaan en verder heb ik geen zak meer uitgevoerd. Ik geniet van het leven! Geen stage geen school geen werk, gewoon helemaal niets!
Ik ga nu heerlijk slapen. Geen feest voor mij in Paceville want ik ben best wel moe.
Morgen ga ik waarschijnlijk met de jetski! Heb er nu al zin in! Lekker over die golfen heen!
Slaap lekker mensen en dikke knuffels!
Xxxxxx

  • 09 Juni 2014 - 00:10

    Opi En Omi:

    Heerlijk hé zo'n dagje aan je zelf besteden. Dat hebben wij ook gedaan in de Zwaluw Hoeve. Zon en water, af en toe even wat eten en drinken, wij hebben net zoals jij geweldig genoten.
    Morgen ga je rollenbollen over het water....super. Een hele fijne dag en over twee dagen hebben we even lekker hier, even onze kleindochter verwennen. Dikke slobbers en vette knuffels van ons Opi en Omi

  • 09 Juni 2014 - 10:33

    Peter:

    Zo al het werk zit erop. Lekker nog een paar dagen en dan het vliegtuig naar Nederland
    Gisteren lekker bijgekleurd weer bij het zwembad. Niet het Hilton zag ik maar bij een ander zwembad. Vandaag jetskieen. Zag dat dit vrij prijzig was. Betaal je het zelf of Marco? Geniet er van want het is zo weer om. Paar dagen Nederland en dan nog 5 dagen met alleen de dames feest vieren. Hoop dat aankomende dagen de verbinding beter is wat je was slecht bereikbaar of je had het te druk. Liefs Papa.

  • 09 Juni 2014 - 11:54

    Truus:

    Heerlijk zo'n zwembad dag,lekker lui zijn.Ik had ook een leuke dag,ben naar een
    Pinksterfair geweest in een oud kasteel.Later nog bij oude bekenden even aan
    geweest super gezellig.Dan heb je heel wat bij te praten.Veel plezier als je van-
    daag met de jetski over de golven gaat beuken.

    Groetjes en liefs Oma Donja xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aileen

Actief sinds 04 April 2014
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 32320

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

Stage op Malta

Landen bezocht: