Hectisch - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu Hectisch - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu

Hectisch

Door: Aileen

Blijf op de hoogte en volg Aileen

31 Mei 2014 | Malta, Malta

Vandaag moest ik weer naar stage! Dus om 10 uur kwam ik aangelopen bij stage. In de ochtend heb ik niet heel veel gedaan. Beetje badjassen opvouwen en promotie werk gedaan. Na de middag lunch was ik ook ingeboekt voor klanten.
Dus weer lekker masseren! Alleen heb erg last van mijn pols dus geen kracht! Ik moest een zwangere vrouw masseren. Mijn god wat een werk, want je moet overal rekening mee houden. Ligt u lekker? Gaat het zo met uw buik? Is de temperatuur oke? Mijn god hee.
Daarna heb ik nog een full body massage gedaan en een rugmassage. Maar tijdens die full body massage bleek dat ik snel door moest masseren omdat iemand anders die kamer nodig had, dus alles ging lekker door elkaar. En niemand wist meer waar ze moesten masseren. En na zo'n feestje van gister avond was iedereen al lekker wakker. Ik was op tijd naar huis gegaan omdat ik de bui al zag hangen dat ik erg moe was vandaag. Dus de basin was erg moe en lekker gefocust (notttt).
Ik mocht om half 7 weer lekker naar huis, en toen vertelde ze me dat ik morgen ook moest werken. Ja echt niet! Dus ik heb morgen een lekker dagje vrij en ik ga met Sanne paardrijden. Heb er zin in! Mijn laatste dagen bij de Myoka spa gaan ook in! Ik moet Maandag, woensdag en zaterdag werken. Dus nog 3 dagen en dan ben ik er alweer klaar. Het is zo snel gegaan!!! Ik heb er wel heel erg veel geleerd!
Na werken ben ik naar huis gegaan. Amanda moest werken tot 7 uur. Toen ik thuis kwam was er een invasie van Japanners in ons huis! Haha mijn kamergenoot had iemand te eten hier, dus ik kon ook niet eten koken voor Amanda. Nadat Amanda kwam ben ik nog even snel naar scots gelopen om boodschappen te doen, maar deze was dicht. Dus ik weer snel hollen naar de andere supermarkt! Daarna hebben we lekker hamburgers gegeten.
Nu de pootjes op de bank met kaartjes aan. Ik vind het helemaal prima! Slaap lekker mensen voor zo!

Tot morgen!!!
Xxxxxxx

  • 31 Mei 2014 - 22:10

    Mama:

    Rustig aan met die rare pols van je. Welterusten, muis. Veel plezier morgen. Mama xxxxxx

  • 31 Mei 2014 - 22:39

    Opi En Omi:

    Nog even drie dagen volhouden en dan zit het harde werken er voorlopig op en is het de rest van de tijd genieten geblazen. Morgen een fijne rustige zondag. Wij hebben ook een super dag gehad en we zijn net thuis. Slaap lekker voor straks en morgen even bijkomen. Dikke slobbers en knuffels van ons Opi en Omi

  • 01 Juni 2014 - 13:13

    Truus Uit Dronten:

    Ja een zwangere op je behandel tafel te hebben liggen is weer iets anders, maar ja je moet alles
    een keer mee maken. Je mag wel zuinig zijn op je polsen. Maar vandaag lekker vrij, groot gelijk
    dat je zei dat je niet ging werken.Lekker genieten!!!

    Groetjes Oma Donja xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aileen

Actief sinds 04 April 2014
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 32351

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

Stage op Malta

Landen bezocht: