School and stuff like that.. - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu School and stuff like that.. - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu

School and stuff like that..

Door: Aileen

Blijf op de hoogte en volg Aileen

30 Mei 2014 | Malta, Malta

Vandaag kon ik uitslapen dus dat heb ik gedaan tot 12 uur haha! Daarna lekker gedoucht en gegeten. Rond 2 uur kwam amanda ook het appartement binnen zetten met Danny. Wij hadden rond een uurtje of 3 een gesprek met Simon op school. Op school Simon dus even ingelicht dat ik 5 dagen weg ben uit Malta. Ook natuurlijk belangrijk voor hem om te weten.
Daarna had ik les om 3 uur. Amanda is niet naar de les geweest. Dat is logisch omdat Danny haar moeder en zus hier voor de laatste dag zijn. Maar na de break vond ik het ook wel genoeg dus ben ik ook lekker naar huis gegaan. Op de terug weg natuurlijk even langs de mac geweest om een ijsje te halen! Ik kon het weer niet laten haha. Dat word dus heel hard sporten straks bij de bever!
Thuis heb ik gewacht tot ongeveer 8 uur om richting mijn stage toe te lopen. Ik had namelijk vanavond een party van stage met al mijn collega's. Het thema was blauw. Dus blauwe broek aan en gaan! Ook afscheid genomen van de mama, zus en vriend van Amanda. Die gaan morgen ochtend alweer terug naar Nederland. Deze week is zo snel gegaan!
Net bij het feest heb ik heerlijk gegeten! Was erg gezellig en ook nog even staan kletsen met Thiago. Die was daar ook! Dus de dames hielden mij in de gaten, haha! Toen ik zei dat ik naar huis ging geloofde ze me niet. Uhu...
Nou ik ben daarna naar huis gegaan en ik lig weer heerlijk in mijn bedje! Morgen mag ik weer stage lopen tot 7 uur. En zondag heb ik lekker vrij. Het was vanavond erg gezellig!

Slaap lekker mensen.
Kisses from Maltaaaa

  • 31 Mei 2014 - 07:55

    Mama:

    Ook wel lekker zo'n relaxte dag. Dat ga ik vandaag ook maar eens doen. Terwijl jij aan de slag bent, duik ik de sauna maar eens in. Werk ze vandaag mop. Dikke kus mama xxxxxx

  • 31 Mei 2014 - 08:48

    Ellen&Rien&Bickel:

    Nou An ...ik ben solidaar met jouw.....ga ook werken vandaag.Lekker met het treinje door nederland... Werkze vandaag...toi toi

  • 31 Mei 2014 - 08:57

    Opi En Omi:

    Hai Lieffie, ook wij hebben een relaxt dagje en gaan net zoals Ellen treinen naar Hoorn, op naar een gezellig feestje. Ik hoorde dat er nog niets met de post was aangekomen. Maar goed dat we alles verstuurd hebben want het blijft wel 14 dagen of langer onderweg. Voor jou wordt het een dagje zweten in de Spa, voor je mama is dat zweten vandaag een luxe. Een prettige werkdag en morgen weer in de relax stand. Veel liefs en dikke knuffels van ons Opi en Omi

  • 31 Mei 2014 - 10:50

    Truus:

    Een leuke party gehad en lekker gegeten.Gezellig zo feest. Je kent nu al veel
    collega's van je werk. De week is vlug gegaan voor Amanda en haar fam.
    Ja en als je vriend weer weg is ,is het even moeilijk.Vandaag
    nog even werken maar morgen weer een vrije dag.Lekker naar
    het strand? Eindelijk hier de zon weer, soms den je dat de zon
    alleen op Malta schijnt.Hier nu ook even genieten.

    Groetjes en knuffels van Oma Donja xx

  • 31 Mei 2014 - 12:18

    Papa:

    En ik maar werken... grapje.
    Maar net klaar met Dirk uitlaten, de dekbedden gewassen en 1 al opgehangen, de vaatwasser ingeruimd, aanrecht schoon gemaakt, stof gezogen, boven en beneden en de vloer gemopt. Nu koffie. En om 13:00 uur Nasi bij de overburen. Zij hadden een berichtje gestuurd dat ze Nasi maakte. Heerlijk, Doei!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aileen

Actief sinds 04 April 2014
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 32319

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

Stage op Malta

Landen bezocht: