Markt - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu Markt - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu

Markt

Door: Aileen

Blijf op de hoogte en volg Aileen

25 Mei 2014 | Malta, Malta

Goede avond. Vandaag moest ik vroeg mijn bedje uit omdat het plan was om naar de markt van Valletta te gaan. We waren gisteren natuurlijk uit, dus dat was een kort nachtje.
We hadden 10 uur afgesproken bij de bushalte. Dus met ze allen in een propvolle bus naar Valletta op zoek naar een markt. Bleek hij verhuist te zijn, dus daar zijn we naar toegelopen. De markt was niet heel goed, en meerendeel kleding. We waren vandaag met de mama, zus van Amanda en Danny op stap! Na de markt was het ook al weer tijd op te gaan eten. Dus we zijn weer naar St. Julians gegaan om daar te lunchen. Bij een lekker en goedkoop restaurantje! Hier heb ik ook al met amanda en papa en mama gegeten! Heerlijk dus!
Daarna hebben we nog daar eventjes in het winkelcentrum gekeken. En toen was het naar huis om een bikini aan te trekken! Daarna gingen we lekker op het strand liggen. Dat was voor mij dus slapen.... Ik was weg... Daarna heeft de familie Ekkelenkamp gedoucht en daarna hebben we boodschapjes gedaan om thuis te koken!
Nu ben ik weer lekker op bedje geland. Amanda is weer lekker met haar familie mee naar het hotel.
We hebben vandaag ook een nieuwe kamergenoot gekregen. Nog geen idee waar ze vandaan komt. Japan? China? Ik gaf haar een hand, maar ze is zo dun dat ik haar hele hand gewoon fijn kneep. En ik hou meestal van een goede stevige handdruk. Whoepss...... Arm kind.
Nu ga ik lekker slapen. Morgen gaan we een hoop doen.

Slaap lekker! Xxxxxx

  • 26 Mei 2014 - 08:24

    Opi En Omi:

    Ha Moppie, gisteren alles al gehoord van je ouders hoe het bij jullie is nu de familie van Amanda er is. We zijn benieuwd hoe het deze week verder gaat. Heel veel plezier. Liefs en knuffels van ons Opi en Omi

  • 26 Mei 2014 - 15:00

    Bea:

    Hè wat een zwaar leven heb je toch, stappen, markten, lekker eten. Ik zou bijna medelijden met je krijgen! En dan ben je ook nog zo poepie bruin bah! Valt niet mee allemaal mop. Nog een paar weken en dan zit je weer in het grijze Nederland!! Geniet nog even van het vrije leven daar en doe voorZichtig met je nieuwe kamergenoot! Dikke tut van mij. XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aileen

Actief sinds 04 April 2014
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 32325

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

Stage op Malta

Landen bezocht: