The first bus - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu The first bus - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu

The first bus

Door: Aileen

Blijf op de hoogte en volg Aileen

23 Mei 2014 | Malta, Malta

Hello!! Nou vandaag waren we allebei vrij. We hadden namelijk geen school vandaag. Ik ben met amanda nog gister avond uitgeweest en het was super gezellig. We lagen om half 5 in onze bed. Top avond! Vandaag was dus het plan om met een bus mee te gaan die ons over het hele eiland overbracht. De hop on hop of bussen. Maar die reden maar tot 5 uur en het was al 2 uur haha! Tim en Sanne gingen gezellig met ons mee. Dus nu was de vraag wat we gingen doen! Na lang treuzelen hebben we maar besloten om de eerst volgende bus te nemen die langs de halte kwam! Top idee hahaha. Dus we hadden een bus naar de airport. En als we iets leuks zagen gingen we daar uitstappen. Na 3 kwartier in de bus te hebben gezeten waren we het allemaal zat xD! We zagen de lidl, dus zijn we daar maar uitgestapt om een broodje te halen. Maar daar vlakbij was een super leuke kleding winkel. Een winkel met leuke primark prijzen. Dus daar hebben we ons een uur vermaakt! Arme Tim. Ik ben nu dus 2 shirts, bh en ondergoed rijker!
Daarna hebben we weer de bus naar Valletta genomen. Daar hebben we op een terrasje een smoothie gedronken! Heerlijk in het zonnetje! Daar hebben we ook nog een paar winkels gezien en ik heb weer een broek gekocht!
Dus met volle tassen weer naar huis! Tim en Sanne zijn uitgestapt in Sliema en wij zijn weer verder gegaan in een stinkende volle bus! Thuis hebben we de bbq in de fik gestoken. Er werd nog op onze deur geklopt. Onze buren zeiden tegen ons dat er brand was op het balkon bij ons, haha! De bbq dus. Maar we hadden genoeg bekijk vanaf beneden door mensen! Whoepsieeeeee.
We hebben heerlijk gegeten!
Nu ga ik lekker naar mijn bedje omdat ik wel weer gaar ben na zo'n korte nacht en een lange dag!
Slaap lekker mensen. Xxxxxxxxx

• 23 Mei 2014 - 23:08

Mama:

Stelletje pyromanen,whahaha!!! Slaap lekker en werk ze van het weekend. Dikke kus mama xxxxxx

• 23 Mei 2014 - 23:09

Opi En Omi:

Joepie, dat was dus een heel gezellig half dagje. Slaap lekker en morgen weer werken?
    Veel liefs en dikke knuffels van ons Opi en Omi

• 24 Mei 2014 - 19:29

Truus Uit Dronten:

Past het nog wel in je koffer?Al die nieuwe inkopen hardstikke leuk,

je moet straks nog een koffer erbij kopen.
    Ik hoop dat je vandaag ook een leuke dag hebt gehad.

Liefs Oma Donja xx