Kapot - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu Kapot - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu

Kapot

Door: Aileen

Blijf op de hoogte en volg Aileen

18 Mei 2014 | Malta, Malta

Ik heb gisteren niet meer kunnen schrijven omdat ik heel erg moe was! Ik was zo gesloopt dat ik na het eten meteen mijn bed was ingerold. Dus vandaar dat ik niet meer heb geschreven. Maar gisteren moest ik weer om 10 uur beginnen. Ik moest meteen in behandeling van 2 massages van 1.5 uur lang. Ik was helemaal gesloopt! Dat zuigt echt aan je. Daarna mocht ik lekker eten. En dat had ik wel nodig want mijn buik rommelde heel erg.
Na het eten heb ik de teennagels van Nicole gelakt met gellak. En daar kreeg ik de complimenten ook voor dat ik het vet goed had aangebracht. Dus ik heb haar uitgelegd dat ik het thuis vet vaak doe. Dus waarschijnlijk wordt ik voor pedicure ook ingezet.
Daarna moest ik weer in behandeling van 2,5 uur. Dit is een koppel behandeling dat bestaat uit een jacuzzi, pakking en een massage. Dus ik was nu al helemaal bekaf.
Ik mocht helaas pas 7 uur weg. Dus toen ik thuis was heb ik het eten naar binnen geschopt en mijn bed opgezocht.
Nu ga ik zo met amanda naar sliema shoppen.

Hele fijne dag nog mensen en geniet van het weer!

  • 19 Mei 2014 - 14:28

    Peter:

    Je had inderdaad een zware zondag. Ik geloof best bat het masseren veel energie kost.
    Dus thuisgekomen eten even zitten en je bed in.
    Ja van stappen komt het dan niet want je rust is dan belangrijker.
    Vanmorgen uitgeslapen en zo gaan jullie shoppen. Doe je goed.
    Gelijk even een terrasje meepakken. Geniet er nog maar lekker van.
    Hier is het weer al een paar dagen schitterend. Lekker buiten zitten in de zon.
    Bij jullie was het weer iets minder dus wij zijn precies in de goede week gekomen.
    Liefs Papa.

  • 19 Mei 2014 - 14:46

    Mama:

    Je hebt 16 uur geslapen!!! Je had het keihard nodig. Blij om te horen dat je weer wat bent bijgetrokken. Veel plezier met shoppen.Hopelijk score je een nieuwe spijkerbroek. Eentje wat je niet uitscheurt!!;) dikke kus mama. Xxxxx

  • 19 Mei 2014 - 18:24

    Opi En Omi:

    Van je ouders had ik gisteravond al gehoord dat je compleet gesloopt was en je bedje in bent gegaan. Even lekker bij trekken. Dus hoefde we ons geen zorgen te maken dat je geen verslag had getikt. Het zou leuk zijn als je straks daar ook nageltjes met gellak mag doen. Het is echt ideaal spul. Het zit meestal een weekje of vier bij mij en het wel wat relaxter om te doen dan masseren. Vandaag waarschijnlijk een gezellig dagje. Dag lieffie, dikke knuffels van ons Opi en Omi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aileen

Actief sinds 04 April 2014
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 32315

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

Stage op Malta

Landen bezocht: