Uiteten - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu Uiteten - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu

Uiteten

Door: Aileen

Blijf op de hoogte en volg Aileen

15 Mei 2014 | Malta, Malta

Vandaag hadden we weer stage. Ik moest om 9 uur beginnen en Amanda moest pas om 11 uur beginnen. Vanmorgen kwam de schoonmaakster Carla bij ons. Ze was best wel boos, want er is gister avond een vuurwerkbom naar beneden gegooid van een balkon, De politie was ook gebeld door de mensen die voor ons woonde. Dus het was weer een dik drama. Als ze er achter komen wie dat heeft gedaan, wordt die gene naar huis gestuurd. Dus Carla moest van het ESE aan iedereen vragen of ze dat hebben gedaan. Maar ik ben onschuldig! Ik lag lekker in mijn bedje weg te rotten!
Nadat ik helemaal was ondervraagd ben ik naar mijn stage gegaan. Helaas was er vandaag niet zoveel aan. Ik heb de hele dag achter de receptie gezeten en dingen schoongemaakt. Iris is natuurlijk klaar met haar stage, maar die kwam vandaag nog even langs om haar wenkbrauwen te laten doen. Ze heeft een soort van permanente make-up laten zetten. Dat was wel heel leuk om te zien, maar erg pijnlijk! Daarna hebben we samen nog gegeten in de kantine beneden.
De baas was er vandaag ook weer heel even! Iedereen weer dik in de stress. Je kan dan namelijk niets goed doen, want er is altijd wel iets dat niet goed is. Je wordt er gewoon knettergek van. Maar dat is het gewoon ja en amen. Ik was rond half 7 vrij. Heerlijk naar huis! Dat was een keertje eerder vrij dan gepland! Amanda was nog niet eens thuis! Toen Amanda thuis was ben ik mij gaan omkleden en naar de dames beneden gegaan. Tim kwam ook een kijkje nemen. Daarna zijn we met zijn allen gaan uiteten bij Avenue. Dat was zo lekker! Amanda wou niet mee, omdat ze heel erg moe was. Dat snap ik, maar ik vond het wel erg gezellig om lekker te gaan uiteten. Dus een bord vol pasta, drinken en een toetje voor maar 12 euro. Dat is geen geld en zeker de moeite waard om vaker te doen! Ik was 11 uur weer thuis. De dames zullen ons aankomende zaterdag verlaten! Dus dat wordt wel weer even wennen!
Ik ben niet mee uit gegaan, want daar heb ik echt geen energie meer voor over! Nu ga ik lekker slapen. Morgen weer naar school na een paar weken!

Slaap lekker mensen!
Xxxxxx

  • 16 Mei 2014 - 07:48

    Opi En Omi:

    Hopelijk heb je lekker geslapen en kan je vandaag een beetje bijkomen. Misschien heb je ook nog tijd voor wat leuke dingen te doen. Heel verstandig om af en toe goed je rust te nemen. Fijne dag en dikke knuffels van ons Opi en Omi

  • 16 Mei 2014 - 17:17

    Mama:

    Gezellig met de meiden uit eten. Groot gelijk. Geniet ervan. Op de foto's ziet het eten heerlijk uit!!! Xxxx mama

  • 17 Mei 2014 - 19:31

    Truus:

    Was je niet thuis toen die vuurwerkbom af ging?
    Anders had je de klap wel gehoord. Je hebt altijd
    van die lolbroeken ik hoop dat ze ze vinden.Gezellig
    hé samen leuke dingen kopen maar het moet wel passen.
    En dan lekker gaan eten, je hebt wel een super tijd.
    Geniet nog maar.

    Liefs Oma Donja xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aileen

Actief sinds 04 April 2014
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 32328

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

Stage op Malta

Landen bezocht: