Suprise! - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu Suprise! - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu

Suprise!

Door: Aileen

Blijf op de hoogte en volg Aileen

11 Mei 2014 | Malta, Malta

Het plan was dat we vandaag rustig aan gingen doen. MAAR.. We hebben alsnog een druk dagje gehad. In de ochtend zijn we eerst naar de Lidl geweest. Mijn ouders hebben nu gelukkig de auto nog, dus ik heb even goed ingeslagen. Hier hoeven wij voorlopig niet meer mee te sjouwen.
Daarna heb ik papa en mama het strandje laten zien waar ik meestal lig en waar ik uitga. Dan hebben ze ook een beeld van hoe het is. Dat vond ik wel erg leuk om te laten zien.
Ook hebben we lekker geluncht daar in het winkelcentrum. Erg goed te eten daar! Dus weer met buik vol nog eventjes geshopt en daarna afgezakt naar het hotel. Papa werd in de supermarkt gebeld door iemand. Toen wist ik nog geen idee wie dat was. Dus mama en ik zijn naar het hotel gegaan en bij het zwembad gaan liggen. En papa is ergens anders naar toe gegaan, om met iemand te praten ofzo. Vond het heel raar, haha. Morgen hadden ze ook een verrassing gepland voor mij, dus er moesten dingen geregeld worden.
Mama en ik hebben dus lekker met onze kont bij het zwembad gezeten en al snel kwam papa er ook weer aan.
Pa en ik zijn nog lekker in het binnenzwembad geweest en rond een uurtje of 7 zijn we naar mijn appartement gegaan om eten te koken.
Ik ben net terug van Hugo's lounge met mijn ouders. Daar zou iemand komen die ik nog wel zou herkennen ofzo. Het was Joris nog van Curacao. Hij zit hier nu voor de defensie. Echt super gaaf! En morgen als verrassing mag ik op de zeven provinciën kijken! Die meert aan op Malta en gaat dan meteen weer door richting Somalië. Echt zo super vet! Kan echt niet wachten tot ik mag beginnen bij de Marine! Heb super veel zin in morgen! HAha, gewoon op Malta een marineschip bezichtigen. Super bedankt papa, mama en joris dat jullie dit regelen! Echt een top verrassing!

Slaap lekker mensen in het koude Nederland!!!

  • 11 Mei 2014 - 08:06

    Opi En Omi:

    Wat heerijk voor je dat je vandaag op het schip kan kijken. We hadden het al gehoord in Nederland, maar dat het zolang geheim heeft kunnen blijven voor jou. Geniet ervan vandaag, je zal heel wat indrukken opdoen. Een hele fijne dag en dikke knuffels van ons Opi en Omi.

  • 11 Mei 2014 - 09:56

    Ellen&Rien&Bickel:

    Wij wisten dit natuurlijk al heeeeeeel lang.......veel plezier vandaag....

  • 11 Mei 2014 - 10:17

    Bryan:

    Hahah nice zuster ik wist dit ook al heeuuull lang gna gna ! Heel veel plezier vandaag zus en groetjes aan papa en mama

  • 11 Mei 2014 - 14:12

    Truus:

    Voor jou een verrassing maar ik wist het al eerder!Ik hoop dat je de sfeer een beetje
    hebt geproefd. Geniet van de zon hier is het reeeeegen!

    Groetjes en liefs, Oma Donja

  • 11 Mei 2014 - 15:01

    Bea:

    Wat ontzettend leuk voor je Aileen Ik kan me voorstellen dat je nu niet meer kan wachten om te beginnen bij de Marine!! Toch zou ik nog maar even lekker genieten van je vrije leventje en het mooie weer op Malta!!! X Bea.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aileen

Actief sinds 04 April 2014
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 32350

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

Stage op Malta

Landen bezocht: