Gozo - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu Gozo - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu

Gozo

Door: Aileen

Blijf op de hoogte en volg Aileen

09 Mei 2014 | Malta, Malta

Vandaag ben ik mijn nestje uitgetrapt door mijn pa en ma, haha. We gingen vandaag rond een uurtje of 10 richting Gozo. Amanda had vandaag ook een dagje vrij, dus die ging gezellig met ons mee. Het was een uurtje rijden naar de pont die ons zou over brengen naar het andere eiland van Malta, genaamd Gozo. Dit is ongeveer 20 minuten varen. Wij zijn hier met de auto op gegaan, zodat we verder konden karren op Gozo.
Het weer was weer zoals gewoonlijk erg lekker! Gozo is wel heel erg anders dan Malta zelf. Het is iets netter en de structuur van de gebouwen zijn anders. Als eerst zijn we naar een kerkje gereden, alleen die was dicht. Dus we hebben onze tocht verder gezet! Op naar de Azure Window! Dit is een stuk rots wat erg veel aandacht trekt bij de toeristen. Het is ook wel erg mooi daar! Daar hebben we lekker geluncht bij een leuk restaurantje. Heerlijke pizza naar binnen gewerkt met zijn allen, en daarna zijn we weer verder gaan karren. Soms is het wel erg leuk om de toerist uit te hangen. Op Curacao noemden wij dit altijd gipsvluchten, haha. Deze naam komt doordat de mensen altijd zo wit waren.
Daarna zijn we naar een vet grote kerk gereden, maar deze was alleen te bezoeken op een zondag. Weer een kerk dat dicht was. En als laatst zijn we nog naar tempels gereden, maar daar hadden we niet meer voldoende tijd voor, omdat Amanda om 5 uur een afspraak had op school met onze contact persoon. Dus onze toch ging weer naar huis! Ondertussen hebben we in de auto nog lekkere dingen gegeten.
Toen we weer bij het Hotel waren hebben we nog boodschappen gedaan voor vanavond. Vis met aardappelschijfjes en bietensalade stond er op het menu. Daarna zijn Amanda en ik naar school gegaan. Ik had ook nog een paar dingetjes die ik Simon moest vertellen, dus ik kon beter meegaan dan een mail sturen.
Toen zijn we naar ons huisje gegaan om te koken! Ik heb ook nog een wasje aangezet. Er moet tenslotte wel gewassen worden. Na het eten heb ik mij snel opgemaakt en klaargemaakt om naar het casino te gaan. Ik moest om 8 uur werken. Ik had een idee wat mij te wachten stond. Na het eten ben ik met papa en mama naar het hotel gegaan. Nog even snel andere schoenen aan, en daarna ben ik naar mijn stageplek gehuppeld. Daar was bij de nail bar een klein feestje. Mensen in gala, dus we moesten daar even bij staan om te wachten op de andere mensen. Daarna zijn we met Kasia naar de casino gegaan. Ik had begrepen dat het gisteren niet een heel succes was om te masseren in het casino. Ik had ook niet echt anders verwacht. Dus het zou volgens haar niet laat worden, maar toch heb ik nog 1 klant gehad en 30 euro verdient. En ja, we konden het niet laten, dus we hebben even 5 euro gespendeerd bij de machines. Helaas hebben we geen winst gemaakt, maar alleen verlies haha.
Ik ben net terug en zit nu nog eventjes op het internet. Straks lekker slapen en morgen sporten met papa en bij het zwembad hangen met de familie.

Slaap lekker lieve mensen...
Xxxxx

• 09 Mei 2014 - 23:32

Ellen&Rien&Bickel:

Wat een mooie foto.s heb je op facebook gezet .....een mooie inpressie van vandaag

• 10 Mei 2014 - 09:17

Opi En Omi:

Wat moesten jullie vroeg masseren! Ik dacht dat zo'n casino de hele nacht doordraaide! Maar gelukkig voor jullie was het op tijd afgelopen. Ik las dat jullie een mooie dag hadden gehad en vandaag naar jouw strandje en je uitgaansplek gaan kijken. Verder lekker luieren en aan het zwembad liggen. Veel plezier en zon ze want wij weten niet meer hoe hij er uit ziet.Liefs en knufs Oi en Omi

• 10 Mei 2014 - 17:15

Truus:

Weer een leuke dag gehad,grappig dat het eilandje zo verschillend was dan
    Malta.Nog genieten van de laatste dagen! Wij hadden het gisteren ook gezellig,
    het blijft lekker om daar je buik vol te eten.

Groetjes en liefs Oma Donja xx.