Papa en mama<3 - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu Papa en mama<3 - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu

Papa en mama<3

Door: Aileen

Blijf op de hoogte en volg Aileen

05 Mei 2014 | Malta, Malta

Vandaag kwamen papa en mama aan! Ze moesten om 5 uur in de ochtend al vliegen en kwamen half 8 op Malta aan. Rond half 10 waren ze bij het Hilton hotel. Dus ik mijn nest uit! Had alleen niet zo lang geslapen haha, want ik lag er pas half 3 in.
Eindelijk mijn ma en pa weer zien! Eerst heb ik ze door het hotel heen begeleid en de spa laten zien. Ook heb ik ze verteld dat ze woensdag om 10 uur naar de myoka spa moeten komen, omdat ik voor ze een hammam behandeling heb geboekt haha.
Daarna zijn we naar een cafe gegaan om daar een lekker ontbijt te eten. Ondertussen mijn school en meer dingen laten zien. Als laatst zijn we naar mij appartement gelopen. Daar kwamen ze onze nieuwe kamergenoot ook tegen alleen die snapte er niets van. HAHA achja kan ze niets aan doen dat ze Japanner is. Ondertussen alle spulletjes bij elkaar geraapt en daarna hebben we lekker met Amanda erbij bij het zwembad gelegen. Ook hebben we nog een duik genomen in het binnen zwembad. Lekker luxe hier allemaal in het Hilton.
Aan het einde van de middag hebben we boodschapjes gedaan en hebben we samen gekookt in ons appartement. Dat was weer heerlijk! Nu storten we allemaal in van weinig slaap! Amanda is nu thuis en ik slaap vanavond bij mijn ouders. Ik zit nu in de lobby van het hotel. Eindelijk goed internet hier! OMG niet normaal. We weten nog niet wat we morgen gaan doen. We gaan wel lekker rustig aan doen!
Slaap lekker lieve mensen en een hele fijne bevrijdingsdag nog.

Xxxxxx

  • 05 Mei 2014 - 20:45

    Mama:

    JJAAAAAAAAAAAAA, eindelijk kind knuffelen!! We hebben al een mooie eerste dag gehad. Op naar de volgende. XXXXXXXXXXXXXXXXXx

  • 05 Mei 2014 - 20:48

    Ellen&Rien&Bickel:

    Wat een gezellig verhaal ...ben benieuwd naar de verhalen volgende week van pap en mams.Geef ze maar een goede hamam behandeling en kietel die oude maar lekker onder de voeten als hij op zijn buik ligt.....hi hi knuf van ons en een lebber van dirk en bickel ......p.s....het was erg rustig aan de overka t vandaag.

  • 05 Mei 2014 - 21:54

    Peter:

    Heb de laatste week last van mijn linker schouderblad. Dus op bed en Aileen heeft de spieren die vast zaten even mishandeld. Gevolg dat ik met regelmaat los kwam van het bed. Wat een kracht. Ik voelde de spieren gewoon verspringen. Ging ze ook nog even met haar elleboog er overheen. Auwwww.

  • 05 Mei 2014 - 23:02

    Iris&Bryan:

    Hi lieve allemaal,

    Wij hebben een heerlijke eerste dag samen gehad. Nadat we thuis waren en eindelijk konden slapen (:p) en heerlijk hebben uitgeslapen tot 11 uur hebben we ontbeten en boodschappen gedaan voor de hele week. Lekker in t zonnetje gezeten en heerlijk voor onszelf gekookt. Brytje is lekker gaan sporten ik heb nog ff wat dingen voor zaterdag gedaan en lekker film gekeken. Nu lekker slapen en morgen weer werken en Bry naar school. Dikke koes!

  • 05 Mei 2014 - 23:06

    Opi En Omi:

    Wowhhhhhh......wat klinkt dat allemaal gezellig. Lekker bij pappie en mammie slapen en morgen weer een fijne dag tegemoet. Heel veel liefs en genieten jullie maar met volle teugen. Opi en Omi

  • 06 Mei 2014 - 09:48

    Truus:

    Je had je vader eens lekker te pakken,ik zie het helemaal voor mij.
    Een kreunende vader,ach ja je weet het, mannen zijn nu een maal
    kleinzielig.Nu nog naar de haman ik hoor nog hoe dat afgelopen is.
    Aileen hij is er wel voor zijn plezier !

    Groetjes voor allemaal Oma Donja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aileen

Actief sinds 04 April 2014
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 32364

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

Stage op Malta

Landen bezocht: