Nog 1 dag! - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu Nog 1 dag! - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu

Nog 1 dag!

Door: Aileen

Blijf op de hoogte en volg Aileen

04 Mei 2014 | Malta, Malta

Ik heb weer heerlijk uitgeslapen! Jeeej mijn vakantie kan beginnen, ook is hij al begonnen haha! Morgen ben ik dus rond 11 uur mijn bed uitgerold. Met Amanda gaat het al wat beter! Dus we hebben lekker ontbeten en daarna zijn we even naar de Mac gegaan. Het internet is namelijk weer heel erg goed! NOTTT
Daar heb ik lekker met Cidien op skype gezeten. Even weer al de roddels van de Deen gehoord!! Ik mis jullie wel lieve deen collega’s!
Daarna ben ik weer naar huis gegaan. Daar heb ik lekker op het dak terras gezeten met een muziekje in de zon! Amanda was lekker voor de tv aan het hangen. Daarna zijn we met zijn 2e op stap geweest. Eventjes naar school geweest want Amanda moest daar de telefoon even gebruiken. Ook hebben we alle 2 een erg mooi jurkje gescoord!
Thuis hebben we weer pasta gegeten! Haha zoals gewoonlijk, maar het is zo lekker!
Ik zou gister avond op stap gaan met de dames, maar uiteindelijk vond ik mijn bed toch wel erg lekker liggen! Vanavond was het plan ook naar mijn bedje te gaan, maar plannen zijn verandert! Nu ga ik wel op stap met de dames. Morgen mag ik papa en mama halen! Hele erg zin in om met hun op stap te gaan en eindelijk mijn plekje te kunnen laten zien.
Slaap lekker mensen. Dikke kus(L)

  • 04 Mei 2014 - 22:42

    Opi En Omi:

    Vroeg naar bedje hoor want papa en mama liggen al te snurken. Je ziet ze morgen op het vliegveld. Heel veel plezier morgen en geniet van de aankomende week. Liefs en knuffels van ons Opi en Omi

  • 04 Mei 2014 - 23:01

    Bea:

    Hoi Aileen, wat heerlijk dat je ouders er morgen al zijn. En ook zo lekker op tijd!! Veel plezier met z'n allen en geniet van je vakantie!! Tut van Bea.

  • 05 Mei 2014 - 20:36

    Truus:

    Al een leuke dag gehad? Of moesten zij een beetje
    bijkomen van de vlucht en een nachtje slaap gemist.
    Laat ze maar veel zien!!

    Liefs en groetjes voor jullie, Oma Donja.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aileen

Actief sinds 04 April 2014
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 32323

Voorgaande reizen:

05 April 2014 - 21 Juni 2014

Stage op Malta

Landen bezocht: