Zwaaaarrr - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu Zwaaaarrr - Reisverslag uit Malta, Malta van Aileen - WaarBenJij.nu

Zwaaaarrr

Blijf op de hoogte en volg Aileen

29 April 2014 | Malta, Malta

Olaaaa! Vandaag had ik een lange stage dag! Ik moest beginnen om half 10 en ik was half 8 pas vrij. Ik heb de hele dag massages gegeven. Dat was wel even pittig. Ik moest samen met Iris weer werken en Amanda had vandaag een lekker dagje vrij.
Ik heb vandaag 4 massages gegeven van allemaal een uur lang. Ook heb ik van iemand 5 euro fooi gehad☺ Nu ben ik wel erg gaar. Morgen hoef ik niet te werken. Dat wordt lekker een dagje uitrusten op het strand en ik moet de was weer doen. Helaas moet Amanda morgen wel weer werken en als ik donderdag weer moet werken is zij weer vrij. Dus we lopen elkaar weer net mis.
Ik kan niet wachten dat papa en mama maandag aankomen! Duurt nog heel eventjes en dat betekend voor mij ook vakantie! Ik moet alleen wel de 9e naar het casino met stage om de mensen een massage te geven die aan het pokeren zijn ofzo. Daar krijgen we ook een bonus voor.
Toen ik vandaag thuis kwam van stage had Amanda lasagne gemaakt!! Omg ik was verliefd! En ze had ook een armbandje gekocht omdat ze me zo een lieve vriendin vind hihi. Wat is het toch een schatje<3
Het internet is ook weer lekker kut in het appartement. Het zal ook wel weer niet. Ik ga vanavond lekker op tijd naar bed. Want ik ben gesloopt!
Slaap lekker mensen

Kisses from Malta

• 29 April 2014 - 22:23

Mama:

Wat lief van Amanda! Als iemand jou pasta voor je neus zet, ben je verkocht, grijns! Morgen lekker even bijtanken. Want massages geven is echt bere zwaar. Slaap lekker muis en tot morgen. Kisses from a cold Ollanda mama xxxx

• 29 April 2014 - 22:28

Peter:

Ha Dochter, lange dagen zo te lezen. Kost veel energie die massage. Jij hoeft je armen niet te trainen in de sportschool.Nog even en je knijpt zo een appel tot moes.Hoepelijk is Amanda weer snel beter. Jullie zorgen wel goe voor elkaar en dat is erg goed. Ja nog even en wij zijn ook daar. Had een auto gehuurd maar ze kregen de reservering niet rond. Nu weer opnieuw een auto zoeken. Leuk dat je mag masseren met pokeren, gaat veel geld in om en een fiche is een leuke tip. Zo nu even dirk uitlaten en naar bed. Mama ligt al. Weltrusten en geniet van je vrije dag. Liefs papa!!

• 29 April 2014 - 23:06

Opi En Omi:

Dat was een pittig dagje voor je, maar je kan morgen lekker bij tanken. Geniet van het mooie weer, want hier is het koud en regenachtig. dag lieffie slaap lekker. kuzzzzzzjes Opi en Omi

• 30 April 2014 - 18:07

Truus:

Lekker naar het strand geweest? Had je wel verdiend na zo vermoeiende dag.
    Dat zijn weer de leuke dingen die je kan doen,zon zee en strand!!!en lekker eten.
    Geniet ervan.

Liefs en groetjes Oma Donja